Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tuincentra....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tuincentra....

    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Wat wil je nu eigenlijk bereiken?
    Bereiken? Het is gewoon niet logisch allemaal. Tuincentra zijn ook niet essentieel. Dat mag dan wel.
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

    Comment


    • #17
      Re: Tuincentra....

      Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
      Ik kan absoluut niet begrijpen hoe je auto wassen "essentieel" zou kunnen zijn.

      Dat excuses zoeken om toch maar iets te kunnen doen dat anderen in gevaar brengt is waarom het zo lang duurt. Kijk naar Zweden en Asië. Daar doet men gewoon wat de overheid vraagt. Zonder achterpoortjes te zoeken, zonder toch maar zijn ding dat nergens essentieel voor is te doen. En daar is het beter en sneller onder controle.
      Akkoord. Maar dan moet dit met alles zo zijn hier, ofwel alles dicht ofwel niet....
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

      Comment


      • #18
        Re: Tuincentra....

        Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
        Akkoord. Maar dan moet dit met alles zo zijn hier, ofwel alles dicht ofwel niet....
        Dan ga jij u al de café's en restaurants laten openen? Teken je dan even een dokument dat jij en je geliefden geen aanspraak willen maken op intensieve zorg?

        Comment


        • #19
          Re: Tuincentra....

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Dan ga jij u al de café's en restaurants laten openen? Teken je dan even een dokument dat jij en je geliefden geen aanspraak willen maken op intensieve zorg?
          Beste, leer eens begrijpend lezen. Nadruk was op alles dicht.
          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

          Comment


          • #20
            Re: Tuincentra....

            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            Op gevaar van hier de volle laag te krijgen durf ik te stellen dat het wassen van een wagen geen enkele essentiële verbetering bijbrengt .
            Maar naar uitstraling toe wordt er van mijn werkgever verwacht dat ik met een propere wagen op de baan ben. Dus moet ik mijn bestelwagen noodgedwongen met de hand thuis wassen. Ik begrijp dus ook niet waarom een car-wash dicht moet.

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #21
              Re: Tuincentra....

              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              Maar naar uitstraling toe wordt er van mijn werkgever verwacht dat ik met een propere wagen op de baan ben. Dus moet ik mijn bestelwagen noodgedwongen met de hand thuis wassen. Ik begrijp dus ook niet waarom een car-wash dicht moet.

              mir
              Corona-virus verspreidt zich onder andere via vocht, namelijk minuscule kleine druppeltjes.
              Laat een carwash nu de ideale omgeving zijn waar een corona-virus zich thuis kan voelen en zich vrij kan verspreiden.
              Misschien is dat een reden opdat de carwash dicht moet.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #22
                Re: Tuincentra....

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                Corona-virus verspreidt zich onder andere via vocht, namelijk minuscule kleine druppeltjes.
                Laat een carwash nu de ideale omgeving zijn waar een corona-virus zich thuis kan voelen en zich vrij kan verspreiden.
                Misschien is dat een reden opdat de carwash dicht moet.
                In een archi-zepig, schuimende omgeving, met krachtige detergenten ? .. het maak frequent handen wassen wel een beetje een farce, neen?

                Comment


                • #23
                  Re: Tuincentra....

                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  In een archi-zepig, schuimende omgeving, met krachtige detergenten ? .. het maak frequent handen wassen wel een beetje een farce, neen?
                  Ja,daar is zeker iets voor te zeggen.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Tuincentra....

                    Die redenering van TS is hetzelfde als in het begin.
                    Er mogen feestjes gegeven worden maar slechts voor 1.000 personen en aldus de creatieve Vlaming we laten er 999 in en we zijn perfect in orde.
                    TS is misschien jong, sterk en kerngezond en denkt dat niet hem kan overkomen, ja?
                    Hij denkt geen seconde aan zijn medemens, dat hij die besmet kan hem geen fluit schelen, natuurlijk niet!

                    Ik ben oud (73) sukkel al tientallen jaren met mijn gezondheid en durf nauwelijks buiten te komen.
                    Heb begin maart een nieuwe fiets gekocht, heb kunnen fietsen van bij de handelaar tot bij mij thuis.
                    De dagen erna koud en regen en daarna de CORONA MISERIE.

                    Hebben die verplegers, dokters en wie weet ik nog allemaal hun handen nog niet vol genoeg?
                    Kan het u niet schelen?
                    Gelijk had die agent dat je een boete gaf en ze mocht gerust nog hoger zijn geweest.


                    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                    Comment


                    • #25
                      Re: Tuincentra....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Die redenering van TS is hetzelfde als in het begin.
                      Er mogen feestjes gegeven worden maar slechts voor 1.000 personen en aldus de creatieve Vlaming we laten er 999 in en we zijn perfect in orde.
                      TS is misschien jong, sterk en kerngezond en denkt dat niet hem kan overkomen, ja?
                      Hij denkt geen seconde aan zijn medemens, dat hij die besmet kan hem geen fluit schelen, natuurlijk niet!

                      Ik ben oud (73) sukkel al tientallen jaren met mijn gezondheid en durf nauwelijks buiten te komen.
                      Heb begin maart een nieuwe fiets gekocht, heb kunnen fietsen van bij de handelaar tot bij mij thuis.
                      De dagen erna koud en regen en daarna de CORONA MISERIE.

                      Hebben die verplegers, dokters en wie weet ik nog allemaal hun handen nog niet vol genoeg?
                      Kan het u niet schelen?
                      Gelijk had die agent dat je een boete gaf en ze mocht gerust nog hoger zijn geweest.
                      Kan dit alleen maar bijtreden. Als je dan op de radio hoort dat de jongeren nog volop handjes geven en kussen dan moet je als dokter of verpleger toch de moed in de schoenen zinken. En denken dat die egoïsten dan nog voorrang krijgen bij de verzorging dat is toch om st****n kl***n te krijgen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Tuincentra....

                        Niet zo negatief mensen, wat gaat er gebeuren als de scholen terug open gaan denken jullie ?

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Tuincentra....

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                          Niet zo negatief mensen, wat gaat er gebeuren als de scholen terug open gaan denken jullie ?

                          grts
                          Sieg
                          Niets, er is nu al een sterke aanwijzing dat kinderen NIET de grote verspreidingsvector zijn ... maar volwassenen ...

                          Comment


                          • #28
                            Re: Tuincentra....

                            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                            Niets, er is nu al een sterke aanwijzing dat kinderen NIET de grote verspreidingsvector zijn ... maar volwassenen ...
                            Afwachten, eerst zien en dan geloven
                            Men gaat er nu opeens gewoon vanuit dat kinderen niet de grote verspreidingsvector zijn omdat er minder kinderen ziek worden, enkele weken geleden waren kinderen wel de grote verspreiders van het virus.
                            Hetgeen je schrijft hebben ze daarstraks proberen uitleggen op de Nederlandse televisie, doch die uitleg hangt met haken en ogen aan elkaar.
                            Het is heel simpel, men weet het niet met zekerheid
                            Kinderen en ook volwassen uiteraard kunnen het virus zelfs al enkele dagen verspreiden zonder dat men de eerste ziekteverschijnselen vertoont is nu bewezen.
                            Dus als je niet weet dat je het virus hebt, klein of jong, wordt het al heel moeilijk om het op te sporen of in te dijken
                            Kijk gewoon naar de Oosterse landen waar het zo goed ging met hun enorm strenge quarantainemaatregelen, nu opeens enorm veel besmettingen en zieken die weer opduiken
                            En neem dan als tegenpool Zweden, waar er totaal geen sprake was van sluiting of quarantaine, dit land doet het enorm goed
                            Dus ik bedoel maar dat het nu gewoon gokken is wat men doet of van plan is te doen, het is gewoon gokken met mensenlevens, schandalig toch

                            Je zal maar leraar zijn, zoals mijn vrouw, die zien er erg op tegen om als proefkonijn gebruikt te worden komende weken !

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: Tuincentra....

                              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              In een archi-zepig, schuimende omgeving, met krachtige detergenten ? .. het maak frequent handen wassen wel een beetje een farce, neen?
                              Ik wist niet dat ook mensen (personeel, chauffeur) met zeep en schuim behandeld werden in de carwash ...

                              Het wassen van de handen is NIET DE oplossing. Het is enkel een hulp waarmee men probeert een van de belangrijke ontsmettingskanalen te blokkeren. Men probeert om geinfecteerde huid van de handen niet in aanraking te laten komen met het gezicht, vooral de streek rond de mond. Betekent niet dat vrij rondzwevende virussen in kleine waterdruppels (nevel, ...) anderen gewoon besmetten doordat ze via de ademhaling worden 'op gezogen'.
                              Dit is trouwens het argument dat het dragen van een mondmasker best gedragen wordt door een besmet persoon. Daarmee probeert men te verhinderen dat virussen via de ademhaling in de omgeving kunnen verspreid worden.
                              Spijtig genoeg is wassen van de handen niet voldoende.
                              Dus van farce en .... hier geen sprake, heb ik ook nooit gezegd, geschreven of laten uitschijnen.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • #30
                                Re: Tuincentra....

                                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                                Niets, er is nu al een sterke aanwijzing dat kinderen NIET de grote verspreidingsvector zijn ... maar volwassenen ...
                                Geloof ik niet veel van. Kinderen spelen veel in heel nauw contact met elkaar. Je ben ook het meest besmettelijk enkele dagen voor de symptomen en kinderen vertonen weinig symptomen. Kinderen hebben ook niet de reflexen voor handen wassen, niezen of hoesten in een zakdoek of met snot aan hun handen alles aan te raken. En ouders laten hun kinderen dat allemaal maar doen want zelf ze opvoeden hebben ze ook afgeleerd. JE gaat mij niet wijsmaken dat die niets verspreiden.

                                Comment

                                Working...
                                X