Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goede winkel voor geheugen kaartjes en x-drives ... voor het ogenblik compact-flash kaartje van Ridata 1 Giga aan 90 Euro en een 2 Giga aan 160 Euro ... eens kijken wat mijn bankrekening nog kan trekken deze maand ...
Ik heb sinds enkele weken een CompactDrive met een 40GB 5400tr/min schijf. Mijn indruk is zeer positief. Het apparaat heeft een aluminium behuizing. Alleen is de scharnier van het dekseltje over de kaartslots een beetje licht. Vergeleken met mijn (ondertussen defecte) Digital Wallet copieert deze razendsnel. Verder is de meegeleverde tas zeer handig. Laden van 220V of 12V is ook een luxe. De laadtijd is echter te lang (12 uur). Daarom laad ik mijn batterijen in een GP snellader (1uur).
Deze CompactDrive is ook bij PIN aangekocht. Op het aankoopbedrag heb ik van DHL nog een bijkomende rekening van 14,09 Euro gekregen ...
Robert
CANON 1Ds III | CANON 24-105 IS |CANON 85 1.2 |CANON 17-40 |CANON 70-300 DO IS | Canon 270 EX
Ik heb sinds vorige week een Compact Drive PD7X van 100 Giga (ook van PIN), en ik kan Megapixel zijn commentaar alleen maar beamen. Het is een degelijk toestel, en het doet een copy + verify in een razend snel tempo. (een pak sneller dan mijn XDriveII)
Ik heb sinds kort een X Drive gekocht. Ben er ook best tevreden mee. Kan gemakkelijk massa's MP3's aan (op een schijf van 60 Gig). Alleen twee nadelen: de batterij dient snel worden opgeladen vind ik en het lipje waar je je USB kabel dient vast te doen of je hoofdtelefoon gaat niet gemakkelijk terug in de gaatjes.
Ze hebben nu ook een nieuwe versie van hun Xdrive met LCD scherm. Je kan er blijkbaar wel geen MP3tjes mee beluisteren. 't is dus kiezen tussen 't een of 't ander.
Comment