Heren, Dames,
Even een vraagje wat jullie zouden doen...
Ik heb vorige week een tweede Z6 aangekocht als vervanging van mijn oudere DSLR en als backup voor de eerste Z6.
Ik ga nog even wachten met zeggen over welke winkel het gaat, omdat ik geen bevooroordeelde meningen wil, maar oprecht advies.
Ik heb het toestel er NIEUW aangekocht, en dus ook de volledige prijs betaald (min de cashback die momenteel loopt bij Nikon).
Bij thuiskomst heb ik gemerkt dat het serienummer van het toestel niet overeen kwam met dat op de factuur. Op zich geen erg, dat is een administratief foutje dat makkelijk recht gezet kan worden.
Door deze anomalie heb ik echter snel even een camerashuttercountje gedaan met als resultaat dat het toestel 1800 clicks op de teller had. Ik weet het, dat is niet veel, maar het is ook niet wat je verwacht van een nieuw toestel.
Ik heb de winkel gecontacteerd en kreeg daar een zeer vreemd verhaal, namelijk dat het zou zijn omdat ik met een "oud" kaartje de foto's heb gemaakt en geupload. Los van het feit dat ik een NIEUW kaartje heb gebruikt, en dat dat dus al helemaal niet kan, ben ik zeer ontevreden met zo'n uitleg.
Na contact met de winkel bieden ze mij een korting aan van 50 euro als ik voor 100 euro koop.
Op de vriendelijkheid van de medewerkers valt NIETS aan te merken, ik ben telkens zeer vriendelijk te woord gestaan. Maar, het ligt me toch een beetje op m'n maag.
Ik lees dat demo modellen of refurb normaal gezien voor aanzienlijk minder euro's over de toonbank gaan.
Wat is jullie mening aub? Overdrijf ik in mijn ontevredenheid? Of heb ik toch het recht om een nieuw toestel te verwachten als ik een nieuw toestel koop?
Even een vraagje wat jullie zouden doen...
Ik heb vorige week een tweede Z6 aangekocht als vervanging van mijn oudere DSLR en als backup voor de eerste Z6.
Ik ga nog even wachten met zeggen over welke winkel het gaat, omdat ik geen bevooroordeelde meningen wil, maar oprecht advies.
Ik heb het toestel er NIEUW aangekocht, en dus ook de volledige prijs betaald (min de cashback die momenteel loopt bij Nikon).
Bij thuiskomst heb ik gemerkt dat het serienummer van het toestel niet overeen kwam met dat op de factuur. Op zich geen erg, dat is een administratief foutje dat makkelijk recht gezet kan worden.
Door deze anomalie heb ik echter snel even een camerashuttercountje gedaan met als resultaat dat het toestel 1800 clicks op de teller had. Ik weet het, dat is niet veel, maar het is ook niet wat je verwacht van een nieuw toestel.
Ik heb de winkel gecontacteerd en kreeg daar een zeer vreemd verhaal, namelijk dat het zou zijn omdat ik met een "oud" kaartje de foto's heb gemaakt en geupload. Los van het feit dat ik een NIEUW kaartje heb gebruikt, en dat dat dus al helemaal niet kan, ben ik zeer ontevreden met zo'n uitleg.
Na contact met de winkel bieden ze mij een korting aan van 50 euro als ik voor 100 euro koop.
Op de vriendelijkheid van de medewerkers valt NIETS aan te merken, ik ben telkens zeer vriendelijk te woord gestaan. Maar, het ligt me toch een beetje op m'n maag.
Ik lees dat demo modellen of refurb normaal gezien voor aanzienlijk minder euro's over de toonbank gaan.
Wat is jullie mening aub? Overdrijf ik in mijn ontevredenheid? Of heb ik toch het recht om een nieuw toestel te verwachten als ik een nieuw toestel koop?
Comment