Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slechts een idee...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Slechts een idee...

    de enige oplossing is opdeling per thema

    een tiental thema's moet alle ladingen kunnen dekken
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #17
      Re: Slechts een idee...

      Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
      de enige oplossing is opdeling per thema

      een tiental thema's moet alle ladingen kunnen dekken
      Voila dat is al beter se.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

      Comment


      • #18
        Re: Slechts een idee...

        "Ik wil juist nog even laten weten dat we vanuit de crew al een tijdje bezig zijn een oplossing te vinden voor dit probleem. Veranderen zal het maar de vraag is nog op welke manier..." crew-Wim

        Heb hier enkel een andere denkpiste willen lanceren om de zaken een beetje in evenwicht te brengen. Volgens mij wordt "Beoordeel mijn foto" te weinig gewaardeerd, waarom...???
        Het is zoals Cois schrijft dat iedereen de regeltjes nog eens zou moeten doorlezen en dan zouden er volgens mij practisch evenveel posts moeten terechtkomen in de beide forums. Ik denk dat iedereen hier een beetje in de fout gaat zowel de "juniors" als de "seniors"...
        Mijn titel was - slechts een idee- en daar blijf ik ook bij.

        Ik wil het werk niet gaan overnemen van anderen maar als we met zijn allen een paar positieve geluiden naar voor kunnen brengen, zonder bitsig of "pisnijdig" te worden, dan denk ik dat het voor de crew mogelijk moet zijn om iets degelijks uit te werken, wat technisch ook nog haabaar is.

        Een samenspel van verschillende aangebrachte ideeën kan naar de nodige vernieuwing leiden. Voor en nadelen van een bepaald syteem tegen elkaar afwegen zonder vooroordelen...
        Last edited by Aquarius; 12 oktober 2004, 21:34.
        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
        BD0290BE

        Comment


        • #19
          Re: Slechts een idee...

          Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
          Tot hiertoe is het altijd zo geweest dat je inzending terug "bovenaan" kwam te staan op het moment dat er door iemand of door uzelf werd gereageerd.
          Dit zou ik voorlopig willen opzij schuiven en de inzendingen( posts) gewoonweg op volgorde van inzending laten staan....lijkt me toch een beetje eerlijker...iedereen gelijk voor de wet.

          Groeten,
          Aquarius
          Daar wil ik nog eens op terug komen.
          Dat dit geen oplossing is,blijven staan volgens de volgorde dat een foto gepost is.
          Dan sta je binnen de korste keren ook op pagina 2 met je foto,hier wordt per dag wel wat gepost hoor.
          Heb ik gelijk of heb ik gelijk.
          Nu ga ik slapen want het is vroeg dag voor mij.
          Last edited by Cois; 12 oktober 2004, 21:48.
          mvg FrançoisVM
          Canon 7D

          Comment


          • #20
            Re: Slechts een idee...

            Had het tot hiertoe over een idee zonder een reden op te geven waarom...
            Hoopte hiermee wat reacties los te weken...Het opdelen per thema is daar een van.
            Heb rond 19 u eens een klein testje gedaan en een geteld hoeveel replys er stonden op "vandaag" , welgeteld 30, hiervan zijn slechts 10 eigenlijk nieuwe inzendingen, de rest dateert van gisteren en vroeger...dus slechts 1 op 3
            Dit betekent dus dat ik nu 30 replys moet overlopen om te zien wat er vandaag echt "nieuw" is gepost (in de veronderstelling dat ik de andere gisteren al had bekeken).
            De technische mogelijkheden van het vernieuwd forum laten nu toch wat meer mogelijkheden toe dan vroeger zodat ik nog perfect een bepaalde foto(die ik graag nog eens had terug bekeken) kan terugzoeken...

            Persoonlijk zou ik dus deze manier van werken meer doeltreffend vinden en ook heel wat logischer, als een "slideshow" zou ik de inzendingen van vandaag kunnen laten passeren zonder dat daar een "reeds gezien" tussen steekt...had ik gisteren niet de tijd om een blik op het geposte te werpen, dan selecteer ik er "gisteren" bij en wordt dit zeker nog geen al te hoog aantal...
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

            Comment

            Working...
            X