Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitaliseren van dia's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Digitaliseren van dia's

    Resultaten zijn wat wij verwachtten, we zijn zeer tevreden dat we ermee begonnen zijn, af en toe hebben beelden soms een klein beetje magentazweem, afhankelijk van welke film ik destijds gebruikte. Dat is wel opvallend. Al bij al vind ik het zeker de moeite waard, zoals vaak hebben foto's pas waarde, na verloop van (veel) tijd. Vele dingen die we destijds hebben gefotografeerd brengen herinneringen en daar moet je het voor doen.

    M V G

    Eugène
    BD1766BE

    Comment


    • #17
      Re: Digitaliseren van dia's

      Even een update:

      uiteindelijk ben ik zeer tevreden over het resultaat, het toestel heeft een zeer korte leercurve en ondertussen zijn de instellingen zodaning geregeld dat de beelden echt vloeiend en goed uit de scanner komen, meer dan zomaar 'bruikbaar', zal ik zeggen. We doen het inscannen nu ook wanneer we tijd hebben en door het feit dat we meer thuis 'moeten' zijn, kunnen we er ook meer energie insteken.

      M V G

      Eugène.
      BD1766BE

      Comment


      • #18
        Re: Digitaliseren van dia's

        Die coolscans zijn zeker niet slecht - indertijd met de 4000 gewerkt - en met de feeder erbij gaat dat redelijk vlotjes.

        Comment


        • #19
          Re: Digitaliseren van dia's

          Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
          Die coolscans zijn zeker niet slecht - indertijd met de 4000 gewerkt - en met de feeder erbij gaat dat redelijk vlotjes.
          Niet slecht ???? Ik heb een 5000ED mét feeder SF21. De bottleneck is de korrel van de film.

          Comment

          Working...
          X