Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik heb in het begin van mijn 'digitale carrière' deze twee boeken van Joan Staels gekocht.
Heb ze destijds doorgenomen, maar heb ze in geen tien jaar meer open gedaan. Mocht je geïnteresseerd zijn, voor een habbekrats (lees: de portkosten) zijn ze van jou.
Als je wil dat ik de inhoudstafel nog even scan, ook dat kan nog.
LesC, dank u voor de reactie. Haha, ja... dat beloofd als die de laatste 10 jaar niet meer zijn open geweest. Maar al bij al, alles kan me wel helpen en ik leer altijd graag bij.
Had ondertussen al de 3 exemplaren gevonden voor een prijsje maar toch bedankt voor het voorstel.
Comment