Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Kan het zijn dat het een out of de box / demo model is en dat ze dat niet vermelden.
Ik denk het niet want ze bieden ook 2de hands toestellen aan en daar staat deze dus niet bij, en andere combinaties zijn ook goedkoper dan in de reguliere winkels......en Bartok is voor mij dicht bij huis, strikt genomen koop ik liever ergens anders maar dan moet ik meer dan 100 km rijden en het is redelijk wat duurder ook.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
uh 2de hands <> out of de box / demo model
Bij 2de hands verwacht ik nog lagere prijzen.
strikt genomen koop ik liever ergens anders maar dan moet ik meer dan 100 km rijden en het is redelijk wat duurder ook
ik koop ook liever daar waar het vaandel hoger hangt dan alleen maar "schuiven".
maar dan moet ik meer dan 100 km rijden en het is redelijk wat duurder ook.
gelukkig, ik kan het redelijk plannen, het is een klein 8km extra op het WW-verkeer.
Comment