Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afscheid van mijn vriend jacques

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Afscheid van mijn vriend jacques

    Innige deelneming en veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.

    Grtz,F@bke
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

    Comment


    • #17
      Re: Afscheid van mijn vriend jacques

      Innige deelneming aan de familie.

      Het is altijd te vroeg......

      SKitch
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #18
        Re: Afscheid van mijn vriend jacques

        Jacques had het vaak niet makkelijk met wat hij op BD zag....en BD-rs hadden het vaak niet makkelijk met wat Jacques wilde zeggen.....
        Ik hoop dat hij nu wel het begrip vindt waar hij zo naar zocht.....

        Dit is heel erg triest nieuws hoor.......
        Peter

        http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
        http://www.photoblog.be/peterwarson

        Comment


        • #19
          Re: Afscheid van mijn vriend jacques

          Ook ik heb hier weleens met hem in de clinch gelegen maar had dan toch altijd daarna weer goed email contact met hem.

          Veel sterkte aan de familie !

          Comment


          • #20
            Re: Afscheid van mijn vriend jacques

            Dinsdag 28 oktober is Jacques gestorven na een slepende ziekte.
            De uitvaartdienst is zaterdag 2 oktober om 14u in de Willebrorduskerk in Eersel. (Nederland)
            De laatste jaren waren wij wekelijks op foto-jacht. Niet alleen oog voor schoonheid in beeld maar ook was Jacques een man met een heel groot hart voor een vredevolle wereld. De vele 'statements' kon hij vlotjes uit zijn hoed toveren. Dat zijn uitspraken wel eens enkelen op stang konden jagen.. dat las ik van al. Maar wie Jacques echt kende weet dat hij een man was met veel warmte, met humor en behulpzaam voor iedereen. Zijn vriendelijkheid zat niet altijd in woorden maar het was er, altijd. Jacques drie mooie jaren zijn voorbij.. je blijft altijd een plaats in ons hart behouden.
            Dank Jacques en met je diep geloof mogen wij zeggen: het gaat je goed beste vriend.
            Miel Wim Dirk www.2point8.be
            www.pbase.com/pieters1/image/34427076
            Last edited by pieters1; 29 september 2004, 23:38.
            Miel

            Comment


            • #21
              Re: Afscheid van mijn vriend jacques

              Jacques, het ga je goed man ...


              Ik heb daarnet zijn foto's op Pbase nog eens bekenen en hij had wel een hele speciale visie...
              En dat maakt fotografie zo boeiend: we zien het allemaal "anders"...

              Spijtig dat we liefst en vooral door onze eigen "lens" kijken...
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #22
                Re: Afscheid van mijn vriend jacques

                Zijn laatste post op dit forum was er een waarin hij zich verontschuldigde. Het geeft me een raar gevoel...zijn laatste post hier was aan mij gericht.
                Hij zou een tijdje wegblijven op dit forum...en heeft dit ook zeer consequent gedaan...een beetje te consequent.
                Hij heeft me nog wel enkele mailtjes prive gestuurd waardoor ik plots toch iemand anders voor mij zag dan het beeld dat ik me voordien van hem had gevormd.
                Hij bleef wel actief op dpreview.
                Hij had een goede vriendschapsband met enkele andere fotografen wiens werk ik regelmatig volg via dpreview.
                Ik wens al zijn vrienden en familieleden alle sterkte toe.
                Jos
                http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

                Comment


                • #23
                  Re: Afscheid van mijn vriend jacques

                  Ik vond Jacques geen prettig persoon in het begin. Tot ik eens een foto postte die mislukt was, maar eigenlijk ook een leuk effect had. Jacques heeft op die foto gereageerd via email, en hij kwam heel anders over dan op het forum.
                  Toch een groot nadeel dat je via tekst niet precies kunt zien hoe iemand iets bedoelt, ik denk dat daardoor veel misverstanden van meerdere kanten ontstaan zijn.

                  Vreselijk dat de slepende ziekte weer iemand te vroeg wegrukt.
                  Heel veel sterkte aan familie en vrienden.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Afscheid van mijn vriend jacques

                    Ja, is wel schrikken, zo'n bericht... sterkte aan de familie...
                    Jan
                    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

                    Comment


                    • #25
                      Re: Afscheid van mijn vriend jacques

                      Innige deelneming...
                      veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden...



                      Tonjo
                      http://www.tonjo.tk

                      Comment


                      • #26
                        Re: Afscheid van mijn vriend jacques

                        Ik heb de kleurrijke figuur van Jacques altijd gemogen, hij had een heel eigen mening, die voortkwam uit echte passie voor fotografie (niet voor equipment). Voor Jacques telde enkel "hoe je die rechthoek" interessant kon invullen. Daar was hij wars van alle conventie. Heb daar vele malen met hem over gemaild. Zo teder als hij kon zijn, zo meedogenloos konden zijn kritieken zijn.
                        Maar levendig was het wel, en zijn gedachten lieten mij niet onberoerd.

                        Zoals ook dit niet.
                        Saluti,

                        Pascal

                        Comment


                        • #27
                          Re: Afscheid van mijn vriend jacques

                          Ik heb deze man niet gekend noch zijn foto's .Maar het heengaan van een medemens . Laat altijd sporen achter, bij de ene al wat dieper dan bij de andere .

                          Veel sterkte in deze donkere tijden aan familie en vrienden Van Jaques.
                          Last edited by Henri; 30 september 2004, 15:32.
                          Groetjes
                          http://www.vehe.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: Afscheid van mijn vriend jacques

                            Ken Jacques niet maar toch wel vaak het een en ander van hem gezien...

                            Wens zijn familie en na bestaande alle sterkte toe, ook al is de stertke nooit genoeg..


                            Mischien zit hij nu wel in een andere wereld alleen maar mooie plaatjes te schieten zonder pijn, oorlog, verdriet.. en alleen maar in vrede.
                            't is hem gegund..

                            Comment


                            • #29
                              Re: Afscheid van mijn vriend jacques

                              Hij was niet mijn vriend , hij zocht vaak de confrontatie , maar toch is dit niet wat hij verdiend heeft.

                              rust zacht jacques.
                              "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

                              Comment


                              • #30
                                Re: Afscheid van mijn vriend jacques

                                Wie hier meer dan een jaar vertoeft, zal zich jacques nog zeker herinneren. Zijn commentaren kwamen recht uit het hart, hij schreef wat hij dacht en dat was voor sommigen even slikken met soms al eens een verhitte discussie tot gevolg. Er vielen al eens harde woorden, maar wie hem beter kende, wist waarschijnlijk beter en wist dat hij het eigenlijk goed meende, dat hij het hart op de juiste plaats had, dat zijn gezondheid hem wel eens een mindere dag kon bezorgen en dat creatieve fotografie steeds zijn grootste passie was. Jammer genoeg valt dat niet altijd op te maken uit enkele lijntjes getypte tekst.
                                Vriend of vijand op dit forum zal moeten toegeven dat hij dit vroege einde inderdaad niet verdiende. Niemand trouwens.

                                Innige deelneming aan familie en vrienden. Sterkte !
                                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                                Comment

                                Working...
                                X