Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar is iedereen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar is iedereen?

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
    Mensen, dit wou ik niet. Ik ga hier in stilte de zaal verlaten.
    Vergeet mijn vraag.
    Rudy
    Kan ik me voorstellen...
    NaXX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
      Mensen, dit wou ik niet. Ik ga hier in stilte de zaal verlaten.
      Vergeet mijn vraag.
      Rudy
      Sorry Rudy, 'k heb me een beetje laten meeslepen.

(vooral het heengaan van een "zwaargewicht" heeft me heel zwaar aangegrepen)

Comment

BD is dan wel een deel van ons leven geworden. Maar BD mag ons niet overheersen.
        voor mij mag je dit in de verleden wijze zetten. BD is bij mij althans vergleden naar een gewoon forum waar ik nog af en toe eens kom kijken en bij hoge uitzondering eens reageer.

Dit neemt niet weg dat ik nog steeds een warm hart toedraag aan een aantal BD'ers, de zogenaamde "Anciens". Deze mensen weten dat hopelijk en moeten dus hier niet bij naam genoemd worden maar het is echt wel jammer wat er de laatste tijd gebeurd is met BD.

Misschien moeten we met zijn allen eens een weekje of 2 naar Irak om te zien hoe goed we het hier eigenlijk hebben. In verschillende andere threads heb ik al eens gezegd "dat het vroeger beter was" en ik ga dit dus niet in dat detail level gaan herhalen, belangstellenden doen maar een query.

Voor al die het goed menen met BD, veel succes en sterkte. Voor de anderen .... NOT.

mvg,
        Giant Pat
        Do or Do Not - There is no try ...
        www.giantpat.be

Comment

Heb hier al een hele tijd alles uit mijn profiel gehaald. Er zijn er die nog mijn emailadres hebben. Een vraag : stop met het doorgeven van een link naar één of ander topic. Ik ga dit niet meer één voor één op die mails zeggen.
          Ernstige vraag naar info kan nog steeds, niet overdrijven aub. Het is deze dagen weer erg. Stel uw vraag liever hier, dan kan ook het antwoord door iedereen gelezen worden !

Heb steeds weer de neiging om dan die link te gebruiken te kijken en in te loggen, zoals nu.

Toch weer een paar reacties :
          Ravasjol is ravasjol, maar raakt de kern. Hij heeft gelijk. Sommige mod's hier horen het nog steeds in Keulen donderen. Geven daar steeds weer een eigen uitleg aan. En inderdaad veel mensen doen hun best, moet je ons niet tot vervelends toe komen vertellen.
          Het is klein om dat wat Ravasjol terecht zegt (lees door de woorden heen) neer te halen door hem een bordje voor zijn neus te plaatsen.

Aan degenen, en nu moet ik oppassen, niewelingen mag je hier als ancien niet meer zeggen (hé mod, want het kan zijn dat die ook al 45 jaar fotograferen en veel kennis hebben), die vragen dat de anciens toch wel beter zouden antwoorden zeg ik dit : (dit is dus niet off-topic anders zou de vraag of tussenkomst al off-topic geweest en had je toen moeten ingrijpen ) dit is een antwoord erop :

-Ik zou dit graag doen, blijven doen. Maar het kan niet meer. Zolang we ons beperken tot whaw en mooi en schoon- is er geen probleem. Maar als we iets verder gaan dan is er binnen de kortste keren een probleem. Zo ook en vooral over toestellen. Als we onze ervaring willen delen is er altijd wel weer ene die tussenkomt met : ik heb vorige week die en die lens gekocht en ben daar uiterst tevreden over. Zal wel, denk ik dan en zwijg, voor er een slotje op gaat. Is dat de bedoeling ?
          Ja een prima lens voor zijn prijs. Ik zou hier kunnen op antwoorden : maar er kan wel een betere zijn voor die prijs, of voor een dergelijk resultaat hoef je drie prijs zelf niet eens te betalen het kan goedkoper.

Er wordt te veel topic per topic gekeken. En ja af en toe maakte ik ook een fout, wat wil je ? Af en toe zei ik het ook -steeds na een discussie- wat zwarter dan het was. Maar er werd hier dan weer wel toegelaten dat ik....och laat maar zitten....pedofielen zou aanzetten ('t is er uit), naar het plaatsen van een onschuldige high-key foto. Enkel hir is daar een probleem mee geweest, veroorzaakt door één iemand. Die mag zijn gang gaan, blijven gaan, een stok gooien en zeggen dat hij niet gegooid heeft.

Hierboven lees ik ook van Plofkop. Er werd gescholden......zet er dan namen bij hé snuggere. Nu komt dat over of ik niets anders deed dan schelden.
          Heb jij zelf veel vragen beantwoord Plofkopke ? Ja, ok dan had je evenveel kans dan ik om "gepakt" te worden.

Een, ..nu zeg ik het bijna weer , nieuw lid mag hier komen zeggen hoe het moet. En daarop mogen wij dan niet reageren, ja reageren wel, maar er volgt een slotje. Als ik dan een mailtje zend naar de betreffende mod antwoord die doodleuk : een nieuw lid mag falen, moet nog leren. Gelijk heeft hem.

Zo mods, gaan jullie gang, ja het is niet jullie schuld, jullie staan in dienst van de crew, jullie volgen de afspraken in jullie gesloten wereldje van afspraken, zonder inspraken, van overige leden.

Het beste waarmee ik jullie kan vergelijken is : een politieagentje die probeert zijn best te doen vanachter het hoekje (van 's morgens tot 's avonds proficiat hiervoor) aan een fabriekje mensen opschrijven die naar het werk rijden. Maar een beginnende joy-hardrijder, laten jullie rijden, ze mogen het eens proberen ze zullen het wel leren, krijg je dan te horen als je er iets van zegt.
          Grijp in tegen die hardrijders die denken te kunnen rijden. De werkende mensen zouden hier dan nog gezeten hebben.

Is dit off-topic (effe de mod proberen voor te zijn) ? Neen want waar zitten de oude mannen, zit ook voor een goede verstaander begrepen, waarom zie je die hier niet meer ?

Inderdaad ik heb ook moeten leren, wie niet ? Dus dat is pas een overbodige opmerking. Weet je wat ik deed ? Ik haalde eerst mijn rijbewijs, volgende en las meer dan een jaar het forum, en bij mijn eerste tussenkomst deed ik dat overeenkomstig die geest. En ik kon op alle steun van die anciens rekenen, ze gingen niet weg, ze bleven.
          Op het laatst niet meer, die geest was er ook niet meer. Nu spreek ik weer een mod tegen, want die vind dat de huidige goede geest moet bewaard blijven. Arme mod denk ik dan.

Groetjes.

Comment

Soms maken mensen zich onnodig druk om van alles, terwijl dat niet nodig is.
            Als iedereen nou gewoon even lekker een bakje koffie pakt.. en dingen die storen achter zich laat, dan zou het een stuk beter gaan toch?

Ik heb hier wel eerst een tijd gewoon gekeken (zonder lid te zijn)
            Heb toen al veel geleerd.. Naarmate ik wat meer zelfvertrouwen had ging ik ook maar eens een member worden.. Heb nog maar een aantal postjes op me naam en weet niet of er nog velen zullen volgen... hangt er van af hoe chagerijnig we met z'n allen hier blijven

En vooral proberen om met de moeilijkste woorden iemand proberen uit te kafferen schijnt ook vaak een item te zijn op forums, vooral de niet wijze mensen worden dan vaak uitgedold... Ik zie het hier, maar ook op velen andere forums... Dus dat is geen uitzondering.. maar toch een beetje jammer
            Gelukkig heb ik NOG nergens last van

Al met al:
            Jammer "denk ik dan"

[off-topic]
            trouwens sonyke, mijn complimenten voor je album
            [off-topic]
            Last edited by richters; 30 september 2004, 15:39.

Comment

Hupla.. we zijn weer vertrokken zekers

Als pispaal zijn we het al "gewoon" om met natte voeten hier te zijn en gelukkig hebben we korte tenen en een olifantenvel aangekweekt...

Iedereen zou beter doen waarvoor dit forum bedoeld is n.l. foto's maken en hier laten zien en HIEROVER + van ons speelgoed van gedachten te wisselen.

Wat komen ze toch hier graag "zagen allerhande", is het hier niet leuk (meer)voor u, blijf dan toch gewoon weg, NIEMAND houd u tegen!

Wat betreft de sfeer hier de laatste tijd, die maken we toch met zen allen toch zelf, dus niet meer zagen +janken, positief denken, fotokes maken!!! en ze hier laten zien(als je dat wenst).

Voor mij is het niet belangrijk wat men zegt, belangrijk is wat je doet en gedaan hebt!
              (amai, zelf uitgevonden, klink ni slecht hé )

En nu ben ik weg, heb belangrijker zaken te doen dan ook te zagen...

Comment

Make photo's not war

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door giantpat
                  voor mij mag je dit in de verleden wijze zetten. BD is bij mij althans vergleden naar een gewoon forum waar ik nog af en toe eens kom kijken en bij hoge uitzondering eens reageer.

Dit neemt niet weg dat ik nog steeds een warm hart toedraag aan een aantal BD'ers, de zogenaamde "Anciens". Deze mensen weten dat hopelijk en moeten dus hier niet bij naam genoemd worden maar het is echt wel jammer wat er de laatste tijd gebeurd is met BD.

Misschien moeten we met zijn allen eens een weekje of 2 naar Irak om te zien hoe goed we het hier eigenlijk hebben. In verschillende andere threads heb ik al eens gezegd "dat het vroeger beter was" en ik ga dit dus niet in dat detail level gaan herhalen, belangstellenden doen maar een query.

Voor al die het goed menen met BD, veel succes en sterkte. Voor de anderen .... NOT.

mvg,
                  Giant Pat
                  Ik sluit mij hier volledig bij aan
                  Luc
                  BD0174BE

Comment

Wat komen ze toch hier graag "zagen allerhande", is het hier niet leuk (meer)voor u, blijf dan toch gewoon weg, NIEMAND houd u tegen!

Hier ben ik het helemaal mee eens. Blijf lekker weg en ga ergens anders zeiken ipv hier steeds terug te komen en je overal mee te bemoeien en te zitten stoken!
                    Last edited by marjo; 1 oktober 2004, 08:39.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marjo

Hier ben ik het helemaal mee eens. Blijf lekker weg en ga ergens anders zeiken ipv hier steeds terug te komen en je overal mee te bemoeien en te zitten stoken!
                      Amen
                      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

ik zou dit allemaal kunnen negeren, maar doe het toch niet.

'k vind dit allemaal heel schrijnend. iedereen heeft wel gelijk én ongelijk.
                        maar bij één ding kan ik me volledig aansluiten:
                        als je het hier niet (meer) leuk vind, bol het dan af.

als je café nie meer leuk is, zoek je toch ook gewoon een ander café?

maar wie ben ik om dat te zeggen? ik ben hier pas.

MM

@ cvcaelen (hieronder): zo was't niet bedoeld hé, de vgl met AEL en DHL gaat niet op.
                        Last edited by mm; 2 oktober 2004, 01:58.
                        ∏__|_ ∏__|_
                        "no rules, great shots"
                        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

als je café nie meer leuk is, zoek je toch ook gewoon een ander café?
                          stel, je gaat al een respektabel aantal jaren naar je stamcafé , het is er reuze gezellig en iedereen kent iedereen
                          de laatste tijd komen er gasten binnen die vinden dat het anders kan : andere muziek, iedereen totaal rookverbod, enfin, totale ommezwaai.
                          het café is niet meer leuk,
                          ga jij een ander café zoeken, of ga jij je aanpassen?

trouwens, waar heb ik dat nog gehoord?:"Staat het je niet aan?verhuis!"
                          1)AEL-voorman
                          2)DHL-historie

mijn 2 cent

Christiaan
                          Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cvcaelen
                            stel, je gaat al een respektabel aantal jaren naar je stamcafé , het is er reuze gezellig en iedereen kent iedereen
                            de laatste tijd komen er gasten binnen die vinden dat het anders kan : andere muziek, iedereen totaal rookverbod, enfin, totale ommezwaai.
                            het café is niet meer leuk,
                            ga jij een ander café zoeken, of ga jij je aanpassen?

Christiaan
                            Stel, in 2001 ging er een nieuwe kroeg open, gezellig met een toffe cafébaas en twee leuke barmeiden, en alle 20 klanten kennen elkaar.
                            Langzaamaan krijgt de kroeg meer bekendheid en der komen nogal wat nieuwe gasten met frisse ideeën. Zo wordt het menu uitgebreidt en kan men er enkele interessante tijdschriften lezen, enfin, een hele verbetering.
                            De kroeg wordt gezellig druk, maar de klanten van de eerste dag vinden het maar niets. Soms komen ze wat later binnen en zit er zo'n nieuwe gast aan "hun" tafeltje. Ook krijgen ze wat minder aandacht van de nog even leuke barmeiden, die moeten nu ook al eens praten met de nieuwe klanten.
                            De anciens vinden dit maar niks. Ondertussen moet de cafébaas ook nog eens het bier duurder maken. Nu wordt het echt heibel. De anciens eisen dat zij het bier kunnen betalen aan de prijs van 2001, bij de opening.
                            De anciens blijven hierover zeuren telkens ze binnenkomen en bij de bestelling van iedere pint. Een aantal klanten is dit gezeur aan de toog meer dan beu en zoeken andere café's op.
                            Op den duur is de cafébaas de eindeloze en zinloze discussies beu en wijst de anciens de deur.
                            De anciens zitten nu in een andere café en -oh ironie- zijn nu zélf nieuwelingen.

En voor wie het nog niet begrepen had: sarcastisch bedoeld.
                            Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                              De anciens vinden dit maar niks. ....
                              De anciens blijven hierover zeuren
                              De anciens zitten nu in een andere café en -oh ironie- zijn nu zélf nieuwelingen.
                              Smijt die familie Ancien toch aan de deur: Vic Ancien tot daar aan toe maar die Bert Ancien is het al tig keren afgebold en hij komt dan gewoon met een ander petje terug... is ook al tig keren gebeurd...

Mac

Comment

Mac !
                                Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
                                X