Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar is iedereen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar is iedereen?

@ wimvan: 'k zoek hier weinig hoor.

't is te zeggen: mijn aantal reply's is al meer dan gedecimeerd het afgelopen jaar. (van 1000+ naar tientallen)

'k had ook helemaal kunnen wegblijven natuurlijk, tot jolijt van te ene en tot spijt van anderen.

blijft het steeds terugkerend feit dat de "anciens" andere oorden opzoeken, doordat BD zichzelf voorbijgelopen is.

maar ja, whatever:
    dada jongen.

ps: maak meer foto's en laat je wat minder camera's aanpraten.
    Last edited by ravasjol; 29 september 2004, 08:44.

Comment

Ja, ik ook mis die "anciens". Vooral deze die hier regelmatig zeer hoge kwalitatieve fotos lieten zien en (ik twijfel er niet aan) met de beste bedoelingen uitleg gaven van het hoe en het waarom en dit om oms te helpen betere resultaten te halen.

Twee jaar geleden heb ik BD ontdekt. Het was toen een gezellig en voor mij als leek een zeer leerrijk forum. Ik heb van vele van die "missing anciens" heel veel geleerd en ben hen daar ook dankbaar voor. Maar ik begrijp heel goed waarom deze mensen zich hier niet meer laten horen. Ik heb ook gezien hoe hen hier door sommigen het leven zuur werd gemaakt, ze soms werden beledigd enz. Het is spijtig.
      Luc
      BD0174BE

Comment

Ik volg BD dagelijks op de voet en dat al enige tijd.
        BD is al lang de startpagina in mijn browser.
        Ik voel wel minder de drang om eigen foto's te posten.
        Nog kleiner is de drang om op alles en nog wat te reageren.
        Er zit onvermijdelijk ook een stuk herhaling in, omdat er nieuwe leden bijkomen die voor hen belangrijke vragen stellen of topics aanbrengen die voor anderen dan weer wat déjà-vu zijn. Kan je het hen kwalijk nemen? Neen, toch.
        Ik sluit me voor het overige aan bij Skitch en anderen.

Met vriendelijke groet, Hugoke
        Last edited by hugoke; 29 september 2004, 15:58.

Comment

Hoe herkenbaar dat dit eigenlijk al op voorhand vast stond ...

Krijsen, stampen met de pootjes ten spijt
          http://www.razziphoto.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door razzi
            Hoe herkenbaar dat dit eigenlijk al op voorhand vast stond ...

Krijsen, stampen met de pootjes ten spijt
            Zeer herkenbaar !
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

R.I.P. BD.... Amen....

Comment

niks rest.in.peace !

als we allemaal op tijd en stond nog eens ons rechtuit ons gedacht mogen zeggen,
                met andere woorden: foert aan de zero-tolerance:

BD forever

OK, 'k snap het, (meer hoop dan realiteit)

RIP
                Oprechte deelneming.
                Last edited by ravasjol; 29 september 2004, 13:25.

Comment

Zeg mannekes,

het zal misschien niet meer zijn zoals vroeger hier op BD maar jullie doen net of het hier een grote stinkboel is, vergeven van de commerciële threads en waar de nieuwelingen niet meer welkom zijn. Deze thread lijkt wel op een uittreksel van een rouwregister...

Doe gewoon normaal, dat is meer dan gek genoeg . Wees gewoon vriendelijk tegen elkaar en wijs diegenen die het niet vinden de weg...dan wordt het en blijft het voor iedereen interessant. En de 'oude rotten' weten nu eenmaal meer dan de rest maar vergeet niet/nooit dat je als 'oude rot' ook ooit alles nog hebt moeten leren! Waarom geef je dan je kennis niet gewoon door? Van een ervaren iemand kan je veel meer leren dan uit allemaal die boekjes en dat is net de kracht en het waardevolle van een forum.

Als jullie dan beweren dat er té veel gescholden wordt...ik merk er niet zo heel erg veel van maar ik kan wel begrijpen dat het ongelooflijk vervelend is. Als we nu de stickies promoten bij de nieuwelingen dan denk ik wel dat er verbetering nog kan komen.

Trek allemaal aan hetzelfde touw dan kan het, denk ik, niet mis gaan. Ik blijf nog even op BD...ik hoop al de rest van jullie ook!

Comment

Op een forum is het toch de bedoeling dat je met de rest (ook al zijn het 10 of 10.000 leden) je ervaring deelt en anderen probeert te helpen?
                    Als een nieuweling een "slechte" foto post, is het toch juist een gave als ervaren fotograaf, om die man/vrouw kritiek/tips te geven waardoor hij/zij zich kan verbeteren?
                    Tuurlijk raken forums steeds voller... maar dat lijkt me geen reden om het NIET gezellig te houden ....
                    Als we het allemaal vriendelijk houden en andermans mening kunnen respecteren, zie ik het probleem eigenlijk niet..

Ik ben een nieuweling en kom dagelijks kijken op het forum..
                    En ik kan hier onwijs veel leren en vind het ook erg fijn om van andere mensen onwijs mooie foto's te zien.. Dus ook van de PROFS (die nu weg zijn?)

groeten,
                    jacco
                    Last edited by richters; 29 september 2004, 13:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ravasjol
                      ...
                      Het is toch weer een hele tijd geleden dat ik nog zo'n hoop nonsens gelezen heb, in die mate zelfs dat ik er even aan dacht niet te reageren.
                      Maar ik doe het dan toch, als eerbetoon aan al die BD-ers die het goed menen en af en toe een reply doen op één of andere vraag of hun eerlijke mening geven over een getoonde foto. En als schouderklopje voor de organisatoren van de verschillende Shooting Days die er zonder eigenbelang er tijd en moeite insteken. Met als enige beloning de opgewekte gezichten van vaak tientallen deelnemers. DAT is het hart van BD en het klopt nog steeds, ook al staan er hier enkele zeurpieten anders te beweren.
                      Waarom sommige anciens wegblijven, dat heeft natuurlijk een aantal redenen en is iets dat meerdere forums overkomt, dat is geen exclusiviteit van BD. Als je om gelijk welke reden je hier niet langer thuisvoelt, zoek voor jezelf dan een plaatsje elders, ik heb daar alle begrip voor. Maar ik kan geen respect opbrengen voor de zeurkousen die hier nog enkel inloggen om hun gal te spuwen en op andere mensen te kappen, en verder niets bijbrengen tot het forum. Blijf dan aub weg.
                      BD-ers die opmerkingen hebben over het forum zullen steeds gehoord worden als dit op een fatsoenlijke manier gebeurt. Opbouwende kritiek en nieuwe ideeën zijn steeds welkom, maar dit zijn dingen waar ik in jou praatje niks kan van terugvinden, Hustler
                      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

het zogenaamd in keulen horen donderen, is dus een mod-hobby geworden .

mooi mooi mooi: doe zo voort. paljassen hebben ook bestaansrecht, hombre
                        Last edited by ravasjol; 29 september 2004, 18:49.

Comment

@ravasjol AKA hustler.
                          't enige waarin jij goed in bent is het boeltje afbreken en personen "op hun plaats zetten"
                          Anders lijk je mij infeite niets te doen, buiten te spuwen op vanalles en nog wat.
                          Waarom je hier dan nog bent ondanks je zelf niet meer waou komen en dat vele anderen wouden dat je niet meer kwam is nog maar de vraag, 't is zelfs zo ver gekomen dat je een andere nick moest aanmaken.

je bent zo doorzichtig als wat
                          triestig, heel triestig.
                          visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

Ik ga beginnen roepen...

MENSEN, MENSEN HOU NU TOCH EENS ALLEMAAL OP!

Hombre en Fredericom, jullie trappen nu mooi in de val die uitgezet was, met twee enorme grote voeten nogwel. Nu beginnen jullie als antwoord ook bijna ondeugdelijk te doen en dat is nu net wat er in de eerste plaats verweten werd aan velen.

Zoals ik al gezegd heb...laat iedereen in zijn waarde en help elkaar. Jullie lijken wel politiekers. Waarom hebben die een opositie? Waarom kunnen die nu eens nooit met z'n allen in de zelfde richting kijken? Waarom? Zo werk je elkaar toch maar alleen tegen. Ik zie hier net hetzelfde gebeuren hoor...

Comment

Mensen, dit wou ik niet. Ik ga hier in stilte de zaal verlaten.
                              Vergeet mijn vraag.
                              Rudy

Comment

mooi fredericrom,

nog zo eentje die hier al een tijdje zoek was.
                                doe je best hee

Comment

Working...
                                X