Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een beetje een gekke vraag
Wie er niet is, kan niet antwoorden op deze vraag. Dus, je komt het niet te weten.
Wie hier wel is, moet op de vraag niet antwoorden want hij is er
Dus, al bij al, een vraag die niet moet gesteld. Je krijgt geen verwacht antwoord op de vraag waar iedereen is, met de bedoeling te weten waar allen heen zijn die hier niet meer posten, replyen ... allee op zijn Nederlands, posten en antwoorden
Euh, met mijn 61 kg mocht ik hier zeker niet op antwoorden ?
'k Begrijp wat je bedoelt, Rudy ... Persoonlijk mis ik hier ook een aantal serieuse zwaargewichten
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
Ik ben nog steeds aanwezig hoor Rudy, maar misschien hoor je me minder.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ik ben geen zwaargewicht mijn BMI zit goed in de groene zone.
Kom af en toe kijken. Sinds een tijd niet meer ingelogd, vermijd onterechte aanvaringen ook met de mods hier. Kan dit best missen, vooral locked topics. Kunnen niet meer uitgepraat worden zoals vroeger. En dat is niet mijn stijl. Een probleem moet kunnen uitgepraat worden, en dat kan hier niet meer.
Uit respect voor Rudy e.a. nog eens een keertje ingelogd om een goede dag te zeggen aan mijn BD-vrienden.
Waar ik zit ? Af en toe op de achtergrond, voor de rest van mijn vrije tijd met fotografie bezig, de laatste tijd regelmatig in de studio ook met vrienden.
Geen onnodige vraag van Rudy.
Reeds weer te veel gezegd. Niet naar mijn mening, maar goed. Ondanks mijn natuurlijke openheid : Ik zwijg opnieuw.
ik ben absoluut geen zwaargewicht..noch letterlijk...noch figuurlijk... maar ik weet wel dat een aantal "classics" het moeilijk hebben met de huidige BD... en face it... BD is niet meer dat gezellige forum van weleer... hopelijk komt de oude sfeer nog wel eens terug
Comment