Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar is iedereen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Waar is iedereen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
    Smijt die familie Ancien toch aan de deur: Vic Ancien tot daar aan toe maar die Bert Ancien is het al tig keren afgebold en hij komt dan gewoon met een ander petje terug... is ook al tig keren gebeurd...

    Mac
    Mac, ik zou eerder adviseren: Smijt die Mods aan de deur !
    Last edited by Fopsspeen; 2 oktober 2004, 23:24.

    Comment


    • #62
      Re: Waar is iedereen?

      Jongens, ga slapen !!!!

      Dat geneuzel en ieders mening over waar, wie, wat en hoe is nu wel weer geweest. Case closed, voor een ieder hopelijk...!!! Voor diegeen die hun gal willen spuien over en op anderen, neem eens even een kijkje op mijn site...

      Een goede kennis, in de bloei van z'n leven... tijdens z'n werk een paar messesteken in z'n lichaam en adieu.... ik zal met hem nooit geen woord meer kunnen wisselen over mijn foto's die hij zo waardeerde... of juist opbouwende kritiek had. Zo'n kennis is fijn, vooral omdat je h'm spreekt als die voor je staat.... je krijgt via chat/mail/topics al snel verkeerd geinterpreteerde meningen......

      Ook in dit geval van mijn goede kennis waarmee ik het over foto's had.... helaas zal hij nooit meer spreken. Waarschijnlijk vanwege die gestoorde gast die hij tegenover zich had...

      Ik sta altijd open voor ieders mening, en elke verhaal heeft twee of meerdere kanten.... maar praat het eens gewoon uit ipv de ietswat te heet gebakken reacties die ik hier soms lees.

      Wat heeft eigenlijk mijn dode kennis, slachtoffer van zinloos geweld hiermee te maken.... eigenlijk nix.... maar als ik jullie reacties zo lees dan krijg ik enigzins een misselijkmakend gevoel in m'n lichaam.

      "Normen en waarden en omgangsvormen begint bij de mens zelf, Wat nu is gebeurd is en blijft abnormaal en niet te accepteren gedrag wat deze dader heeft bewogen om iemand uit het leven weg te nemen. Laten we met zijn allen op een juiste manier een voorbeeld zijn voor anderen in de hoop dat onze samenleving leefbaar en aangenaam mag blijven."

      Lees het, en denk eens na voordat je meteen met een "scherpe" reactie komt. Dat ding wat tussen jullie oren zit mogen we allemaal soms wel eens iets beter gebruiken!!!

      O ja, ps.... de foto is te groot, maar hopelijk lees je dan niet over bovenstaand stuk tekst heen !!!

      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • #63
        Re: Waar is iedereen?

        Triker, innige deelneming en veel sterkte toegewenst.
        Ik hoop dat je post doel treft en een aantal mensen aan het denken zet.
        Ik heb het internet altijd gezien als een medium dat mensen bijeen brengt, maar blijkbaar kunnen sommigen het omgekeerde niet laten.
        Spijtig toch, als je weet hoe mooi vriendschap kan zijn!!!
        Ride to live, live to ride

        eos 300d

        Comment


        • #64
          Re: Waar is iedereen?

          Gerben veel sterkte toe gewenst met het verlies van een vriend.En ja als de mensen ook maar een klein beetje die grijze massa, die tussen de oren zit ook maar voor 10 % gebruiken dan zal de wereld er al beter uitzien
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #65
            Re: Waar is iedereen?

            Heel veel sterkte toegewenst. Het is verschrikkelijk een goede vriend te verliezen.
            Voor de ruziemakers hier op het forum : gebruik jullie verstand eens aub, denken jullie nu echt dat wij , en daarmee bedoel ik de mensen die regelmatig eens op dit forum komen neuzen om wat bij te leren en af en toe misschien eens iemand een klein beetje te helpen, hier een boodschap aan hebben ?

            Comment


            • #66
              Re: Waar is iedereen?

              Gerben, voor jou en de nabestaanden veel sterkte met dit verlies.

              Ben het voor de rest eens met je verhaal en hoop dat ook de mensen die het aangaat dat eens aandachtig zullen lezen en eens "goed" over zullen nadenken.

              Groeten, Jan.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #67
                Re: Waar is iedereen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                Stel, in 2001 ging er een nieuwe kroeg open, gezellig met een toffe cafébaas en twee leuke barmeiden, en alle 20 klanten kennen elkaar.
                Langzaamaan krijgt de kroeg meer bekendheid en der komen nogal wat nieuwe gasten met frisse ideeën. Zo wordt het menu uitgebreidt en kan men er enkele interessante tijdschriften lezen, enfin, een hele verbetering.
                De kroeg wordt gezellig druk, maar de klanten van de eerste dag vinden het maar niets. Soms komen ze wat later binnen en zit er zo'n nieuwe gast aan "hun" tafeltje. Ook krijgen ze wat minder aandacht van de nog even leuke barmeiden, die moeten nu ook al eens praten met de nieuwe klanten.
                De anciens vinden dit maar niks. Ondertussen moet de cafébaas ook nog eens het bier duurder maken. Nu wordt het echt heibel. De anciens eisen dat zij het bier kunnen betalen aan de prijs van 2001, bij de opening.
                De anciens blijven hierover zeuren telkens ze binnenkomen en bij de bestelling van iedere pint. Een aantal klanten is dit gezeur aan de toog meer dan beu en zoeken andere café's op.
                Op den duur is de cafébaas de eindeloze en zinloze discussies beu en wijst de anciens de deur.
                De anciens zitten nu in een andere café en -oh ironie- zijn nu zélf nieuwelingen.

                En voor wie het nog niet begrepen had: sarcastisch bedoeld.
                Mmmm, ik ging mij niet in deze discussie mengen, maar zoals de zaken nu liggen.

                BD is groot geworden dankzij diezelfde bewuste anciens die hier al langer zitten. Als zij nu de deur gewezen worden (voor zolang zij al zelf niet waren opgestapt), dan hoop ik van harte dat BD ooit terug wordt wat het vroeger was. Een grote elkaar begrijpende familie waar je iedere dag kon bijleren en niet 25 keer dezelfde vraag over lens X of toestel Y moet lezen. De search functie op de nieuwe software doet wonderen hoor.

                Zelf ben ik nu 2.5 jaar actief geweest op BD, maar idd, als ietwat langere geregistreerde gebruiker heb ik hier (jammer genoeg) niet al te veel meer vertoefd. Ik las hier nog, en gaf af en toe een reply op de amusante topics over hoe sommige mensen een totaal overkill toestel in handen hebben, niet eens de manual deftig hebben gelezen en dan allerlei vragen/opmerkingen komen posten ivm met hun slechte/mislukte foto's (degene die het schoentje past, trekke het aan).

                En Hombre (en alle anderen die deze mening delen) : als er naar de deur wordt verwezen, dan zal ik dit interpreteren op mijn eigen manier, en idd wegblijven.

                Case closed wat mij betreft .... byekes ...

                Comment


                • #68
                  Re: Waar is iedereen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                  En Hombre (en alle anderen die deze mening delen) : als er naar de deur wordt verwezen, dan zal ik dit interpreteren op mijn eigen manier, en idd wegblijven.

                  Case closed wat mij betreft .... byekes ...
                  Tom zal waarschijnlijk mijn reply niet meer lezen, maar ik wil hier toch even op reageren tegenover de andere forumbezoekers.

                  De manier waarop Tom mijn Quote gebruikt is compleet uit zijn context gerukt, je mag die woorden niet zomaar losstaand interpreteren. Lees de oorspronkelijke reply aub.
                  Er moet hier niemand weg.
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #69
                    Re: Waar is iedereen?

                    @ Triker: Sterkte met het verlies van Martijn. Onbegrijpelijk hoe dat zinloze geweld steeds meer in onze leefwereld opduikt.

                    Ik hoop van harte dat iedereen gevolg geeft aan jou emotionele oproep tot meer verdraagzaamheid en respect.
                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • #70
                      Re: Waar is iedereen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Triker
                      Wat heeft eigenlijk mijn dode kennis, slachtoffer van zinloos geweld hiermee te maken.... eigenlijk nix.... maar als ik jullie reacties zo lees dan krijg ik enigzins een misselijkmakend gevoel in m'n lichaam.
                      Veel sterkte toe gewenst Triker,met het verlies van je goede vriend.
                      Geweld en onrechtvaardigheid neemt in de wereld noch steeds toe en de mensen worden er heel gespannen van vind ik.
                      Laat het ons hier en rondom ons het dan tenminste nog rustig en vredig houden.
                      mvg FrançoisVM
                      Canon 7D

                      Comment


                      • #71
                        Re: Waar is iedereen?

                        Mooie metafoor, Hombre.

                        Zelf ben ik hier bij BD beland op een moment (beetje erg ziekjes) dat ik weinig andere mogelijkheden had dan wat –oppervlakkig- internetten. Na een tijdje werd BD verslavend, op een moment dat ik eigenlijk al beter buiten zou komen. (lees: pak je camera, maak foto’s, bezoek je vrienden en familie, maar blijf niet achter je computertje zitten.)

                        Ondertussen zijn we al een tijdje verder, heb ik een digitaaltje gekocht, maak ik alweer foto’s en heb beseft dat BD genezende krachten had. Maar elke dag aan de verkeerde kant van de toog blijven zitten, was niks voor mij. (vergeef me mijn taalgebruik, ‘k ben zelf een barman.)

                        Voor mij is BD een plaatsje waar het af en toe fijn is om eens terug te keren, waar iedereen altijd welkom is, maar waar ze me ook een goedbedoelende schop onder mijn kont geven als het tijd is om de draad van mijn leven weer op te pakken.

                        En ik hoop voor iedereen hetzelfde.
                        Bedankt en tot de volgende keer

                        Comment

                        Working...
                        X