Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar is iedereen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waar is iedereen?

    Hoe zwaar
    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

    Comment


    • #17
      Re: Waar is iedereen?

      Ja zeg dat wel, waar zijn de "zwaargewichten", ik mis er ook wel een aantal
      Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
      -------------------------------------------
      Girly
      --------------------------
      Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
      --------------------------

      Comment


      • #18
        Re: Waar is iedereen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Sonyke
        Ik ben geen zwaargewicht mijn BMI zit goed in de groene zone.
        Kom af en toe kijken. Sinds een tijd niet meer ingelogd, vermijd onterechte aanvaringen ook met de mods hier. Kan dit best missen, vooral locked topics. Kunnen niet meer uitgepraat worden zoals vroeger. En dat is niet mijn stijl. Een probleem moet kunnen uitgepraat worden, en dat kan hier niet meer.
        Uit respect voor Rudy e.a. nog eens een keertje ingelogd om een goede dag te zeggen aan mijn BD-vrienden.
        Waar ik zit ? Af en toe op de achtergrond, voor de rest van mijn vrije tijd met fotografie bezig, de laatste tijd regelmatig in de studio ook met vrienden.
        Geen onnodige vraag van Rudy.
        Reeds weer te veel gezegd. Niet naar mijn mening, maar goed. Ondanks mijn natuurlijke openheid : Ik zwijg opnieuw.
        Hoi Sonyke,
        toch fijn nog eens 'iets' van je te horen! Het doet toch goed te weten dat je er nog bent, ook al is het stilzwijgend
        Groetjes,
        lijn
        canon eos 350d

        Comment


        • #19
          Re: Waar is iedereen?

          Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
          Just terug van één weekje vacantie en.. 2 kg bijgekomen
          Niet treuren, Teddy, jij staat daar mee en zo blijft de wereld in evenwicht
          some win, some loose
          lijn
          canon eos 350d

          Comment


          • #20
            Re: Waar is iedereen?

            Oorspronkelijk geplaatst door motordigitaal
            Zo licht?

            Ik ben 125 kilo, beetje door eten Hans.
            Alleen bij jou zie je het En dat is het verschil tussen ons ( mwuahahahaha )
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment


            • #21
              Re: Waar is iedereen?

              Oorspronkelijk geplaatst door Sonyke
              Ik ben geen zwaargewicht mijn BMI zit goed in de groene zone.
              Kom af en toe kijken. Sinds een tijd niet meer ingelogd, vermijd onterechte aanvaringen ook met de mods hier. Kan dit best missen, vooral locked topics. Kunnen niet meer uitgepraat worden zoals vroeger. En dat is niet mijn stijl. Een probleem moet kunnen uitgepraat worden, en dat kan hier niet meer.
              Als mod die hier een hoop slotjes heeft geplaatst en inderdaad een hoop topics in de vuilbak heeft gegooit wil ik hier toch wel even op reageren.

              Het uitpraten zoals hier aangehaald word is niets anders geweest dan mensen uitschelden, bestoken en beschuldigen van alles wat er maar in een mens op kan komen. Dat is nou niet echt bevorderlijk voor de sfeer op de BD. Als dit soort acties dan werden gestopt met een slotje opende men direct weer en nieuw topic om vrolijk verder te gaan met gif spuwen.
              Men weigerde eenvoudig zulke dingen per mail of wat dan ook uit te vechten. Nee, het moest koste wat het kost in een openbaar forum. Dat mag men denk ik toch wel enorm kinderachtig gedrag noemen.

              Ja, dan kun je verwachten dat er iemand ingrijpt om dit openbare forum voor de overige BDers een fijne plek te laten blijven.

              Tuurlijk zal ook bij dat soort ingrepen wel eens een foute beoordeling worden gedaan, maar iets doen is toch veel beter dan niets doen.

              Vandaar dat er ook een zero-tolreance beleid is ingesteld. Ruziemaken doe je maar ergens anders. LET OP!!!! Een mening geven is niet ruziemaken, het is vooral de manier waarop je de mening geeft.

              Persoonlijk denk ik dat meer mensen zijn weggebleven vanwege de vuilspuiterijen dan vanwege de slotjes die daarop volgden.

              Comment


              • #22
                Re: Waar is iedereen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Plofkop
                Persoonlijk denk ik dat meer mensen zijn weggebleven vanwege de vuilspuiterijen dan vanwege de slotjes die daarop volgden.
                Ik ben nu geregistreert sinds juni, de eerste weken was het hier tof. Maar toen kwamen er wat locked-topics, dat was wat minder leuk.Maar er voor weg blijven dat een paar mensen het er niet met eens zijn. Nee ik bleef niet weg. Ik kom om 4 u Thuis en mijn eerste werk is naar BD gaan kijken tot 17.00. Ik probeer dit forum op de voet te volgen,en zo bij te leren. En ik heb al veel geleert, ik kwam hier al totale leek. Maar nu hoop ik dat ik al deftig kan mee praten, en probeer zoveel mogelijk mee te pikken.Nu is het terug tof de rust is weder gekeert, zoveel locked-topics zie je immers niet meer. ( alleen van nieuwkomers die vergeten de sticky's de lezen, maar dat kan ik begrijpen als iemand dat niet gezegt had tegen mij van "lees de sticky's eens" zou ik het nog niet weten ). Ik wil op niemand commentaar geven, maar wou dit gewoon even zeggen. Dat ik het erg vind dat er mensen weg blijven hier voor.Maar kan het tevens ook begrijpen!

                grtz
                Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                Comment


                • #23
                  Re: Waar is iedereen?

                  ....ik zit overal nog behalve op BD. Heb me gisterenavond nog lid gemaakt van een Brits fotoforum en hoop er een gemoedelijke sfeer aan te treffen.

                  Als ze het nu nog niet weten op BD waarom er velen wegblijven,tja... See you
                  Danny's Photosite

                  Comment


                  • #24
                    Re: Waar is iedereen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                    Just terug van één weekje vacantie en.. 2 kg bijgekomen
                    Ik ga daar maar beter niet op in, want ik heb je al eens, zij het onbewust, beledigd met je zorgvuldig gekweekte buikje, nietwaar Teddy?

                    BTW, eindelijk terug! Begin maar te posten!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Waar is iedereen?

                      Ziezo.
                      .................. En velen zullen hem niet lezen. Jammer.
                      Samenvattingne zijn mijn sterkte niet....


                      Groetjes

                      Skitch
                      Last edited by Skitch; 2 oktober 2004, 00:26.
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • #26
                        Re: Waar is iedereen?

                        Nix langs aan hoor, deed er slechts 3 minuten over

                        Maar de een die is nu even wat drukker dan de ander....

                        De ander neemt liever even wat rust....

                        En weer anderen blijven posten of komen terug....

                        Ben zelf momenteel te drukjes om me dagelijks her en der te melden!!
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Waar is iedereen?

                          ik zit net te kijken maar ik ik kom al bijna 2,5 jaar hier wat gaat de tijd snel hoor !

                          maar ik ben juist heel veel afgevallen mag dat ook ??
                          ik heb het enorm druk gehad en nog steeds met de fotogeboortekaartjes,
                          en zelf uit belgie komen ze naar eindhoven
                          vandaar veel afgevallen
                          maar we kijken en lezen nog dagelijks..
                          mvg
                          gabriella
                          Canon 300D en 350D
                          canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                          canon 20-35 usm

                          Comment


                          • #28
                            Re: Waar is iedereen?

                            BD is van virtueel fotovriendenclubje ontspoord tot oppervlakkige internetprut. Er zijn ondertussen al 15 fora; en al evenveel mods (aangestelde buitenwippers zeg maar, die tegen wil en dank ook al eens het spoor bijster durven raken, maar hee: wie zou dat niet).

                            Een beetje zoals een cafeetje gezellig kan zijn voor enkele tientallen stamgasten.
                            Maar Oeps: het werd al heel wat minder toen het aantal leden tot in de honderden opliep.

                            Nog een paar jaar later en een paar duizenden “members” meer, is BD verworden tot een schim van zichzelf. Voor de meesten niet meer dan een “klikje” waard. Een mens zou al voor minder zijn kat sturen.

                            BD is al lang geen fotoforum meer, het is geen vriendenclubje. Het is platte commercie aan ’t worden.

                            De pret is vergald door de reclame, de sponsors, het gehakkel. BD is te afhankelijk geworden van geld. Inbreng van de leden volstaat niet meer. (daar liep het al mis). Zonder reclame- en sponsorgeld kon BD de groei niet aan, kon zelfs niet blijven bestaan. Het steeds uitbreiden naar grotere servers is dan ook een toegeving aan de aangekondigde doodssteek.

                            BD is spijtig genoeg een doorsnee platvloers internet medium geworden, waar meer plaats is voor de “equipment measurbators”, (the scum of the earth, zeg maar) dan voor de fotoliefhebbers.

                            Schrijnend teken aan de wand is ook dat de dunste onderwerpen steeds populairder werden; fora, zoals “cams en accs”, “koopjeshoek” en zelfs “chit chat” steeds meer bevuild worden door infantiele reclametechnieken. Nog erger is dat het merendeel van de duizenden leden die prut slikt. (het feit dat het gros van die leden al naar BD gelokt werden door het lezen van commerciele blaadjes maakt alles nog degoutanter.) Zo van: Loop eens in deze rattenval.

                            Zolang BD geen halt toeroept aan de overspoeling van het geld, zal het ook niet kunnen doorgroeien naar een volwaardig fotoforum. Het ‘digitale” heeft hun de das omgedaan. BD is momenteel niets meer dan een al te gemakkelijke prooi voor de reclamehaaien.

                            BD overleeft het wel hoor. Spijtig genoeg door alsmaar kleiner te worden.

                            Nu, eerlijk gezegd: het is nog meer dan allemaal onze eigen fout hoor.
                            Zelden zo'n pretensieus, betweterig, ieder-voor-zich-clubje, tegengekomen dan in de fotografie.

                            We zullen het maar "kunst" noemen" zeker ?

                            Pp naar de 10.000 leden!


                            ps: Maar om nu BD definitief de rug toe te keren,
                            that's the baby's way out,
                            dan krijg ik nog liever af en toe een klap voor mijn kop dan het hazenpad te kiezen.

                            groetjes,
                            the hustler
                            Last edited by ravasjol; 29 september 2004, 06:31.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Waar is iedereen?

                              voor Skitch: (korte samenvatting)

                              life goes on.


                              (trek het je niet aan dat er maar weinigen je stukjes lezen. zelfs al is er maar eentje die je taal begrijpt, dan was het toch nog de moeite waard, niet ? )
                              Last edited by ravasjol; 29 september 2004, 06:35.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Waar is iedereen?

                                @ravasjol

                                De beste stuurlui staan aan wal, ze zijn dan vooral nog lui.
                                Indien dit werkelijk je resumé is, wat zoek je dan in hemelsnaam hier ?
                                Je tekst blinkt uit van zelfkennis.
                                Erg grappig.
                                Gelukkig hebben vele zwaargewichten een tweede leven, waar ze eerder lichtgewichten zijn en zich bezig houden met de basisidee, lekker keuvelen en genieten van fotografie en vrienden wat bij origine BD was en zou moeten zijn.

                                @Skitch
                                Je tekst heb ik wel gelezen. Wie je kent, weet en begrijpt best wat je schrijft. Het siert je steeds. Je spreekt helemaal geen vreemde taal. Die is helaas enkel vreemd voor diegene die willen nillens geloven dat het een vreemde taal is.
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

                                Comment

                                Working...
                                X