Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soms kom je niet met de verwachte beelden terug: laten we onze ervaringen delen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Soms kom je niet met de verwachte beelden terug: laten we onze ervaringen delen.

    Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
    Deze "zomer" op IJsland. Ik had van kaart gewisseld (ik weet niet meer juist waar) en ik heb de gewoonte om enkel op de display te kijken als ik echt twijfel. Enkele dagen later was dat het geval en wat zie ik : nuldebotten te zien. De camera werkte nog perfect want de nieuwe kaart gedroeg zich normaal. Ergens gehoopt dat eenmaal thuis de computer er wel weg zou mee kunnen. Niks van, de kaart wordt zelfs gewoon niet herkend door de IMac en de Windows geeft een heel vreemde code. Kaart meegegeven aan de schoonzoon die de computerexpert is en ik kreeg zonet de boodschap : card is empty. Mijn laatste hoop ligt nu bij een recovery-programma. In het vervolg ga ik iedere eerste foto controleren op display. Gezien het feit dat ik hier lig met een gevonden 16 Gig SD kaart lig van kennelijk aziaten zal dit een foto van mijn ID kaart zijn. Ik zou dolgraag die mensen willen terugvinden maar hoe ?????
    als je facebook hebt enkele foto's posten en vragen dat iedereen die deelt. Binnen de kortste keren zitten de foto's de wereld rond en kan je het kaartje terug bezorgen. Als er in de exif een naam te vinden is kan het toevoegen en googlen op die naam ook een hul zijn
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #17
      Re: Soms kom je niet met de verwachte beelden terug: laten we onze ervaringen delen.

      Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
      als je facebook hebt enkele foto's posten en vragen dat iedereen die deelt. Binnen de kortste keren zitten de foto's de wereld rond en kan je het kaartje terug bezorgen. Als er in de exif een naam te vinden is kan het toevoegen en googlen op die naam ook een hul zijn
      Dat dacht ik ook, maar het lukt niet

      Comment


      • #18
        Re: Soms kom je niet met de verwachte beelden terug: laten we onze ervaringen delen.

        je hebt het minstens geprobeerd, meer kan je ook niet doen dan afwachten. Wie weet?
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #19
          Re: Soms kom je niet met de verwachte beelden terug: laten we onze ervaringen delen.

          Voor al diegenen die ooit hun SD kaartje in hun toestel vergeten stoppen zijn: https://www.cnet.com/news/nasa-astro...card-in-space/

          Comment


          • #20
            Re: Soms kom je niet met de verwachte beelden terug: laten we onze ervaringen delen.

            Om een beetje licht in de duisternis te smokkelen: heel heel lang gedroomd
            van een Leica, maar mezelf bijlange na niet goed genoeg vinden voor zo'n
            brok onvervalste geschiedenis. Nu heb ik hem eindelijk, en weet u wat: het
            is gewoonweg fantastisch. Ik ben de Cartier-Bresson uit mijn eigen dromen.

            Comment

            Working...
            X