Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

    Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
    Doet me denken aan iemand ongeveer een jaar geleden op dit forum die zijn naam in grote letters schreef en door zijn reacties er redelijk wat tumult veroorzaakt werd ondanks dat er velen
    hier deze man op een goede weg probeerden te helpen inzake fotografie. Gaat dit hier ook deze weg op gaan? Gewoon negeren het gaat toch niet helpen met er op te reageren.
    Ik kan PixelDude enkel nog de raad meegeven om in de beginnershoek te starten en leren uit de reacties en kijken, veel kijken naar foto's en proberen te begrijpen hoe anderen het doen je
    resultaten en het plezier om te fotograferen gaan er dan met stappen op vooruitgaan. Allen hier en ik ook zijn begonnen op de onderste trede van de ladder.
    Nee, zoveel geduld als met de man die u bedoeld zal ik voor zo'n pipo's niet meer opbrengen.
    Trouwens staat TS al enkele uren op mijn negeerlijst met de trieste eer dat hij pas de tweede is in al die jaren dat ik op BD "zit".
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #32
      Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Nee, zoveel geduld als met de man die u bedoeld zal ik voor zo'n pipo's niet meer opbrengen.
      Trouwens staat TS al enkele uren op mijn negeerlijst met de trieste eer dat hij pas de tweede is in al die jaren dat ik op BD "zit".
      Zelfs ik sta niet op de negeerlijst van Red Falcon.....kejje nagaan.
      Zeg Red Falcon, ik heb al gemerkt dat u gemachtigd bent om op eigen initiatief foto's te verwijderen of hele hompen tekst te verwijderen.....kunt u geen slotje op dit draadje zetten? De heer pixeldude heeft beloofd niks meer te starten of zelfs maar te schrijven, en ik geloof hem op zijn woord....een man, zijn woord.
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #33
        Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

        Slotjes zetten en verwijderen? Is dat niet eigenlijk hem gelijk geven? Dat als je niet zegt en schrijft wat 1 kliekje voorschrijft je hier niet welkom bent?

        Comment


        • #34
          Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Slotjes zetten en verwijderen? Is dat niet eigenlijk hem gelijk geven? Dat als je niet zegt en schrijft wat 1 kliekje voorschrijft je hier niet welkom bent?
          ja misschien wel, Spanik. Maar je moet toch ergens een grens trekken. Slotje omdat het draadje ontaard is in een discussie die er niet toe doet kan toch? het gaat hier allang niet meer over wat TS poneerde bij de start van dit draadje. draadje is overbodig geworden. En de heer Pixeldude heeft volgens hem altijd gelijk, wat er ook gebeurt
          My Website : http://www.ineedair.org
          Music / Painting / Motion Graphics / Image
          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

          Comment


          • #35
            Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

            Hallo,

            Even voor de goede orde: Red Falcon is niet gemachtigd om op eigen initiatief foto's en of stukken tekst van anderen te verwijderen. Hij kan dus ook geen slotje op een topic zetten.
            Dat is enkel mogelijk door de moderatoren.
            Hij kan wel, net zoals iedereen, zijn eigen topics aanpassen.

            Jaja

            Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
            Zelfs ik sta niet op de negeerlijst van Red Falcon.....kejje nagaan.
            Zeg Red Falcon, ik heb al gemerkt dat u gemachtigd bent om op eigen initiatief foto's te verwijderen of hele hompen tekst te verwijderen.....kunt u geen slotje op dit draadje zetten? De heer pixeldude heeft beloofd niks meer te starten of zelfs maar te schrijven, en ik geloof hem op zijn woord....een man, zijn woord.
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #36
              Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

              Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
              Zelfs ik sta niet op de negeerlijst van Red Falcon.....kejje nagaan.
              Zeg Red Falcon, ik heb al gemerkt dat u gemachtigd bent om op eigen initiatief foto's te verwijderen of hele hompen tekst te verwijderen.....kunt u geen slotje op dit draadje zetten? De heer pixeldude heeft beloofd niks meer te starten of zelfs maar te schrijven, en ik geloof hem op zijn woord....een man, zijn woord.
              Ik ben al drie jaar geen moderator meer.
              Dus ingrijpen in andermans schrijven of geplaatste foto's kan ik niet meer.
              En een ander moet dat hier niet voor mij komen vertellen. de heer Ineedair richte zich tot mij persoonlijk!
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #37
                Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

                Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Ik ben al drie jaar geen moderator meer.
                Dus ingrijpen in andermans schrijven of geplaatste foto's kan ik niet meer.
                En een ander moet dat hier niet voor mij komen vertellen. de heer Ineedair richte zich tot mij persoonlijk!
                Ik moet je hier bijtreden Luc, temeer daar er niet wordt gereageerd op hetgeen waarover het in feite ging...
                nikon coolpix s9100

                Comment


                • #38
                  Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

                  Moderator Note: Als Moderator sluit ik deze topic, en hoop dat TS zich aan zijn woord houdt.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X