Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Waar ben je nu exact naar op zoek? Het lijkt mij, dat je zelf het een en ander aan online services op een rijtje moet zetten en dan wat zaken met elkaar moet vergelijken. Dat zal dan wat vragen oproepen welke je hier dan beantwoord kan krijgen of niet.
Tja, we kunnen ze allen gaan opsommen maar welk nut heeft dat? Een ieder zal de een prefereren boven de ander en met welke criteria dat dan ook ondersteund mag worden ....
Maar laat ik het anders vragen:
1. "goede kwaliteit", wat versta je daaronder, voor mij is dit een relatief begrip
2. bedoeld voor simplistisch vakantie album of portfolio (het serieuze werk)
3. welke afmeting
4. soort papier en gewicht
5. vlak liggend of niet vlak liggen
en zo kan je nog wel meer zaken bedenken welke van belang zijn om een gerelateerd online services in de juiste volgorde op te lepelen, maar dan nog moet je rekening houden met hetgeen ik in de eerste regel geschreven heb.
- kruidvat
- cewe
- profotonet
- hema
- albelli
- fotofabriek
- pixum
en al wat niet genoemd is.
ik heb verleden week ene laten afdrukken bij kruidvat, op blinkend papier em ...
wel ik was verast dat ze die kwalitet geven voor geen 20 euro, voor 12 afdrukken ( ne kalender )
Comment