Weet er iemand een mooi zonnebloemenveld zijn in West- of Oost-Vlaanderen waar ik een shoot kan doen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Op zoek naar een zonnebloemenveld regio West- of Oost-Vlaanderen
Collapse
X
-
-
Re: Op zoek naar een zonnebloemenveld regio West- of Oost-Vlaanderen
In Lebbeke heb je er twee waar een straat (Hof-ter-Varentstraat) doorheen loopt. Let wel, de zonnenbloemen daar zijn max 1.8 m hoog.
Niet ver van het centrum gelegen.
50°59'32.7"N 4°07'50.2"E
50.992426, 4.130616
Tussen centrum en Flor Hofmannslaan
Let wel, het is de gele vorm, maar niet hoogstammig (ik heb er thuis staan tot bijna 3m hoog)
Maar, opgepast met je tijden, de bloemen staan allemaal gericht naar de zon toe. dwz, van het centrum weg, waardoor je aan de horizon geen gebouwen, hebt buiten een bossig gebiedhttps://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
-
Bedankt! Ik hoop nog op iets meer in de buurt van Brugge...
Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk berichtIn Lebbeke heb je er twee waar een straat (Hof-ter-Varentstraat) doorheen loopt. Let wel, de zonnenbloemen daar zijn max 1.8 m hoog.
Niet ver van het centrum gelegen.
50°59'32.7"N 4°07'50.2"E
50.992426, 4.130616
Tussen centrum en Flor Hofmannslaan
Let wel, het is de gele vorm, maar niet hoogstammig (ik heb er thuis staan tot bijna 3m hoog)
Maar, opgepast met je tijden, de bloemen staan allemaal gericht naar de zon toe. dwz, van het centrum weg, waardoor je aan de horizon geen gebouwen, hebt buiten een bossig gebied
Comment
-
In Heurne , Oudenaarde staat mooi veld , je kan er wel niet doorlopen maar zon staat achter u wanneer je richting veld fotografeert [emoji6]
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkGroetjes, Fabrice
www.fabke.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk berichtBedankt! Ik hoop nog op iets meer in de buurt van Brugge...https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Comment