Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Drone

    Intussen ook dat geprobeerd.....helaas. Ik vind het raar: de smartphone-wifi herkent blijkbaar wél het toestel, maar bij het aanklikken van de bewuste link, geeft hij de melding: er is blijkbaar geen internet. En de app van Xiro geeft dan ook een blanco scherm met de melding: er is iets fout gegaan. Als ik de wifi van de drone uitschakel, dan komt de homepagina van de app gewoon op het scherm. De oude app is enkele weken geleden vanzelf non-actief geworden en niet meer te vinden in de play-store. De update van Android terugschroeven lijkt me niet echt aangewezen.

    Comment


    • #17
      Re: Drone

      Om uw haren van uit te trekken zoiets ...
      Een laatste strohalm: Klik
      Veel succes en 'never, ever, give up!'

      Tjerri

      Comment


      • #18
        Re: Drone

        Als je de Wifi op je android uitschakelt, kun je dan op het Internet via je mobile provider? 4G of zo. Zo niet, dan is dit waarom hij zegt dat je geen Internet verbinding hebt. Zodra je namelijk connectie maakt met je Drone via Wifi, valt de Internet verbinding weg die je eventueel zou hebben via Wifi. In dat geval zou het netwerk van je mobile provider die verbinding met het Internet moeten overnemen.

        Ik vind het wel raar dat je een Internet verbinding nodig hebt om met je Drone te kunnen verbinden. In mijn ogen zou er op dat moment geen Internet nodig moeten zijn. De enige reden dat ik hiervoor zie, is dat de android app continu via het Internet controleert of je app legaal is of niet. (Registratie of zoiets bij de producent van de app.)

        Hoe maak je nu trouwens de verbinding?
        Het enige waar ik kan aan denken, is eventueel de app te starten op het moment dat je wifi nog verbonden is met het Internet, en na het opstarten van de app, de verbinding met de Drone pas proberen te maken. (Misschien doe je het al zo, indien zo, dan weet ik het ook niet zo dadelijk.)
        Mvg,
        Rudy Mas
        Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

        Comment


        • #19
          Re: Drone

          De handleiding van de drone schrijft voor: eerst de commanderconsole aanzetten, dan de drone, dan de wifiverbinding maken (hier loopt het dus fout), dan de app opstarten (die dan ook dienst weigert). Normaal heb ik 4G in mijn spartphone zitten, maar ik twijfel of die werkt als je eerst de wifi aanzet. Ik probeer de volgorde eens te veranderen.....

          Comment


          • #20
            Re: Drone

            Intussen allerlei andere volgordes geprobeerd....het blokkeert altijd als er verbinding gemaakt wordt tussen smartphone en drone....'Er is mogelijk geen internet'....

            Comment


            • #21
              Re: Drone

              Vandaag binnen geweest bij de telefoonwinkel waar ik de smartphone gekocht heb, samen met de drone....met 4 mensen op staan studeren.....niemand kan de vinger op de fout leggen. Ik vrees dat ik dat ding eens ga terugsturen naar Kamera Express (waar ik de drone gekocht heb) en vragen dat ze het boeltje eens nakijken of er toch geen fouten in de drone zitten....iedereen die de moeite deed om te reageren: bedankt !!! ik laat iets weten als ik meer info heb.

              Comment

              Working...
              X