Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

    Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk bericht
    Luc , ik denk dat ik er juist aan ontsnapt ben... In jouw plaats checkte ik zijn adres en bracht ik die kerel een " beleefdheidsbezoekje "
    Je kan het dan combineren met een fotouitstap naar Doel.
    Groetjes
    Maurits
    t' Is niet het moment zeker om via Antwerpen te gaan met al die files?
    Eigenlijk zou ik liever eens ergens in Nederland gaan fotograferen, de "Miljoenen lijn".
    Je weet wel, ik en stoomlocomotieven. Ik heb die eens bezocht maar had geen fototoestel bij maar wel een video en als je filmt zie je praktisch niks hé.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #32
      Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

      Belgium Digital zou ook een rol kunnen spelen in het opsporen van deze man/vrouw. Als zij de IP eens vrijgeven van die is gebruikt bij het posten van het bericht. Waarna, de provider weer de klant gegevens overdraagt aan het pakket. Dan heb je zo de persoon te pakken. Maar ik ben bang dat BD niet zal willen meewerken, maar van de provider zal je al helemaal niks hoeven te verwachten. Maar als er gebruik is gemaakt van een proxy. Zal je deze weer mee moeten krijgen. Als al die eventuele partijen willen meewerken. Dan heb je zo de persoon gevonden in kwestie. Of hij moest op een openbare / gehackte wifi hebben gezeten.
      Waar een wil is, is een weg
      ---------------------------------

      Comment


      • #33
        Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Zojuist goed nieuws ontvangen.
        Ik krijg een bericht dat zijn broer het toestel wel degelijk heeft opgestuurd maar dat het bij Bpost verloren is geraakt.
        Ik zie mijn rekening na en...…….. wonder boven wonder hij heeft het volledige bedrag terug gestort.

        Nu moet ik mij wel afvragen waarom hij een week niks van zich heeft laten horen?
        Het pakje verloren bij Bpost????

        Volgens mij is hij bezweken onder het dreigement van een onderzoek door beide banken.
        Dat zal je nooit weten....

        Comment


        • #34
          Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

          Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
          Belgium Digital zou ook een rol kunnen spelen in het opsporen van deze man/vrouw. Als zij de IP eens vrijgeven van die is gebruikt bij het posten van het bericht. Waarna, de provider weer de klant gegevens overdraagt aan het pakket. Dan heb je zo de persoon te pakken. Maar ik ben bang dat BD niet zal willen meewerken, maar van de provider zal je al helemaal niks hoeven te verwachten. Maar als er gebruik is gemaakt van een proxy. Zal je deze weer mee moeten krijgen. Als al die eventuele partijen willen meewerken. Dan heb je zo de persoon gevonden in kwestie. Of hij moest op een openbare / gehackte wifi hebben gezeten.
          Beste Rogier, Ik ben jaren lang mod geweest en BD zal inderdaad niets lossen en dat is heel normaal ook.
          Ik neem BD helemaal niks kwalijk, maar die persoon zullen ze in de gaten moeten houden.


          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Dat zal je nooit weten....
          Nee, inderdaad niet, maar toch zit het mij niet lekker. Had ik nog even moeten wachten?
          Maar waarom reageert hij een week lang niet en komt plots alles in een stroomversnelling nadat ik KBC op de hoogte bracht?
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #35
            Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

            Of hij volgde dit draadje stiekem & heeft ****** ztrhond aan de knikker geroken??

            Mvg
            Maurits

            Comment


            • #36
              Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

              Zijn laatste bezoek hier was op 2 Mei.
              Misschien wel nog anoniem in private modus.

              Comment

              Working...
              X