Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

grote pech

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: grote pech

    Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk bericht
    Ai ja erg spijtig dat het gebeurd. MAAR men koopt een toestel voor aardig wat geld, geen probleem maar een verzekering erbij nemen voor een beetje euro's is dan teveel. Juist zelfde als diegene die een ferarie koopt maar er geen omnium bijneemt. Dan maar proberen de schuld door te schuiven oei erg de rest zal wel bij betalen zeker. Ikzelf kocht een Nikon D850 maar heb er bij Express en verzekering bij genomen waar ongevallen zijn inbegrepen kostprijs verzekering 74 euro dus dan is de keuze snel gemaakt zeker
    Waar heb je die verzekering juist genomen? Enkel schade, of is er ook bvb diefstal in begrepen?
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #17
      Re: grote pech

      74€ per jaar?
      En hoe veel betalen ze nog na 1, 2 of 3 jaar?

      Meestal zitten er in die verzekeringen zo veel uitzonderingen dat ik inderdaad de keuze maak om dergelijke verzekeringen NIET te nemen.
      Als je er niet tegen kan dat die spullen ooit eens defect gaan, of beschadigd kunnen geraken, dan koop je beter een goedkopere camera.

      Comment


      • #18
        Re: grote pech

        Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk bericht
        Ai ja erg spijtig dat het gebeurd. MAAR men koopt een toestel voor aardig wat geld, geen probleem maar een verzekering erbij nemen voor een beetje euro's is dan teveel. Juist zelfde als diegene die een ferarie koopt maar er geen omnium bijneemt. Dan maar proberen de schuld door te schuiven oei erg de rest zal wel bij betalen zeker. Ikzelf kocht een Nikon D850 maar heb er bij Express en verzekering bij genomen waar ongevallen zijn inbegrepen kostprijs verzekering 74 euro dus dan is de keuze snel gemaakt zeker
        Al eens de algemene voorwaarden gelezen, ik vind al één lijntje nogal dubbel, laatste zin van Omvang van de verzekering, copy/paste - Voorwaarde hiervoor is wel, dat verzekeringnemer zijn/haar vaste
        woon- en verblijfplaats binnen Nederland heeft of in de grensgebieden van België of Duitsland met Nederland.- Mag ik dit lettelijk nemen. Plus bij beschadeging beslist Actua Nl (verzekering) welke reparatiedienst ( garantie Belgie ? ) iets verder binnen leveren bij Camera express, dus neem ik aan, daar gekocht.Camera express Belgie is dat volgens de voorwaarden in de grensgebieden met Nederland. Dus niet voor ieder.
        https://ggpics.be/

        Comment


        • #19
          Re: grote pech

          HEb het even nagekeken, dekking is zeker niet slecht, en de prijs is 12% van de nieuwprijs voor 3 jaar dekking.
          Na 3 jaar is het afgelopen.
          Diefstal is gedekt, maar niet uit een auto.

          Comment

          Working...
          X