Soms vraag ik me toc af wie die evolutie kan blijven volgen:
- fuji stelt vandaag x-h1 voor, een toestel met een verbeterde autofocus. De autofocus van de X-t2 was voor de FUJI-boys een enorme verbetering tov de X-t1 waar destijds iedereen lyrisch over deed.
Vermoedelijk is het wachten op de x-h2 die voorzien is voor 2020 (graptje hé)
- Nikon heeft zijn uniek en toptoestel in de winkels liggen : de onovertrefbare D-850, die in 2020 opgevolgd wordt door de ultieme sensatie de D-900.
- Nikon komt binnenkort met zijn mirrorless met de Z-mount
- de Sony a7R III, de sony a99 II en de sony a9 en de a6500 (mirrorless)
Kunnen we echt geen foto’s meer maken zonder in deze hypes mee te gaan ?
Zullen we de producenten blijven volgen in deze evolutie, waarbij ze mondjesmaat, jaar na jaar, een deel van de door hun reeds gekende technologie vrijgeven en ons zo om de twee jaar naar de kassa leiden.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
- fuji stelt vandaag x-h1 voor, een toestel met een verbeterde autofocus. De autofocus van de X-t2 was voor de FUJI-boys een enorme verbetering tov de X-t1 waar destijds iedereen lyrisch over deed.
Vermoedelijk is het wachten op de x-h2 die voorzien is voor 2020 (graptje hé)
- Nikon heeft zijn uniek en toptoestel in de winkels liggen : de onovertrefbare D-850, die in 2020 opgevolgd wordt door de ultieme sensatie de D-900.
- Nikon komt binnenkort met zijn mirrorless met de Z-mount
- de Sony a7R III, de sony a99 II en de sony a9 en de a6500 (mirrorless)
Kunnen we echt geen foto’s meer maken zonder in deze hypes mee te gaan ?
Zullen we de producenten blijven volgen in deze evolutie, waarbij ze mondjesmaat, jaar na jaar, een deel van de door hun reeds gekende technologie vrijgeven en ons zo om de twee jaar naar de kassa leiden.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Comment