Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

    Ik ken Tinkie-WInkie
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #17
      Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

      Hallo,

      Ik heb ooit Eddy Wally voor de lens gehad, maar da's niet goed genoeg zekers?

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #18
        Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

        Oorspronkelijk geplaatst door erwin
        Hé Ronny E,

        Wat denkt ge van Inge Vervotte ? . Niet allemaal tegelijk hé mannen

        Erwin
        Wij zijn eigenlijk meer geinteresseerd in echte vrouwen
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #19
          Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

          Dag iedereen,


          Hey Erwin Inge Vervotten is al geweest verleden jaar, ook Felice en mensen van TV Limburg ....


          Maar Freaky Dionsoir ben je serieus? Ik bedoel is het reeel dat ik mogelijks één van hen voor de lens krijg. Let op het is serieuze opdracht! Hoe kan ik in contact treden of afspraken regelen?


          Tof dat er toch enkele zijn die er kennen :-) Hoe recenter hoe beter ...

          Comment


          • #20
            Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

            Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles
            Wij zijn eigenlijk meer geinteresseerd in echte vrouwen
            Alé Lazy Charles wa zegde gij na, t'is nie omdat ge politieker zijt dat ge op voorhand ne slechte mens zijt hé
            Nee, tot nu toe ,en ik hoop dat dit nog lang zo mag blijven is Inge een lieve en vriendelijke vrouw en wat nog belangrijker is ze blijft spontaan !

            Erwin

            PS; noem eens iemand wat voor jou dan een echte vrouw is..
            Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
            http://album.zoom.nl/user/lindberg/

            Comment


            • #21
              Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

              Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
              Hallo iedereen,


              ja het is evident dat de bekende Vlaming er ook de foto's van krijgt. Het nut? Wel dat maakt nu juist de opleiding zo interessant! Bedoeling is inzicht te krijgen in het portret, en dit niet alleen van personen in je directe omgeving (zus, ouders, ...) Bovendien moet je toch heel wat voorbereiden (iets weten over de BV het is niet alleen fotokes trekken en weg ...) Fototechnisch werken op locatie, sfeerbeelden maken.
              Volgens Syntra:
              Het nut? Wel dat maakt nu juist de opleiding zo interessant! Bedoeling is inzicht te krijgen in het portret, en dit niet alleen van personen in je directe omgeving (zus, ouders, ...) Bovendien moet je toch heel wat voorbereiden (iets weten over de BV het is niet alleen fotokes trekken en weg ...) Fototechnisch werken op locatie, sfeerbeelden maken.

              Volgens mij:
              Syntra loopt achter en wordt waarschijnlijk geleid door een bek..kt leraarcorps die het klappen van de zweep niet kent en hopeloos achterloopt.

              Ben ik als doorsneemens ( DM ) minder dan de BV ? want ook voor mij moet je toch heel wat voorbereiden (iets weten over de DM -DoorsneeMens- het is niet alleen fotokes trekken en weg ...) Fototechnisch werken op locatie, sfeerbeelden maken.

              En wat voor mij gedt, dat geldt ook voor andere niet BV's maar DM's. Je zou het eens kunnen proberen met je groentenboer, of de kuisvrouw van de school, of een arbeider aan de Stad Hasselt of de koster in de kerk, of de kasjuffrouw in den Delhaize, of een vrijwillige brandweer, of een nachtverpleegster, of ....
              Die mensen verdienen het zeker om ook eens in het zonnetje (of flits) te worden gesteld. De BV's zijn al afgeblakerd van die voortdurende zonneschijn en hun nek kan alleen noch maat XXXXlarge aan.

              En als je dan toch persé een BV wil ga dan eens naar de omgeving van het Parlement: foto-geilzuchtige BV's in alle kleuren voor trapen.

              Polo polo Safari.
              Henri
              lidnummer: BD0435BE

              Comment


              • #22
                Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

                Het is duidelijk kodachrome dat je de opdracht niet begrijpt. Iedereen kan als een paparazzi tewerkgaan en bekende Vlamingen "spotten". Naar het parlement gaan kan dus iedereen

                Daar is niks aan. Maar iets leren van hetgeen of wie je fotografeert heeft mijns inziens veel meer waarde! Trouwens in het eerste en tweede jaar hebben we voldoende DM's mogen fotograferen.

                Ik blijf erbij dat je heel wat technische bagage leert maar zeker ook de andere aspecten van de fotografie.

                Greetz , Ronny

                Comment


                • #23
                  Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

                  Beste Rony,

                  Ik kan je garanderen dat voor je een portret van iemand maakt, je die persoon beter moet kennen dan zijn moeder, vrouw, kinderen, liefje, en dokter al te gaar.
                  Want een portret mijn waarde is meer dan gulden snede, hoofd en bijverlichting, achtergrond en/of haarspot en belangrijke of warme punten waar je leraarcorps mee komt aandraven.
                  Geloof me ik zit sinds 1966 in jury's op fotoscholen en ken die pappenheimers.
                  Geef mij maar avondonderwijs met leraars die overdag hun brood moeten verdienen in de foto- en aanverwante nijverheid.

                  Sorry, ik weet dat ik mij op glad ijs waag, maar ik noem een kat een kat.
                  mvg
                  Henri
                  lidnummer: BD0435BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

                    Geloof me ik zit sinds 1966 in jury's op fotoscholen en ken die pappenheimers.
                    Geef mij maar avondonderwijs met leraars die overdag hun brood moeten verdienen in de foto- en aanverwante nijverheid.


                    Dag Kodachrome, om hier even op in te pikken: 1966? Das al een heel eind geleden
                    Maar avondonderwijs met leraars die overdag hun brood moeten verdienen in de fotonijverheid ... Wel Kodachrome zal ik even voor u het beroep vermelden van mijn leraars, kwestie van op dezelfde golflengte te zitten, klaar?

                    Daar gaan we: lerares 1: werkt o.a. alle grote damesbladen als fotografe en is vooral in mode en portretfotografie actief.

                    leraar 2: werkt vooral voor architectuur zowel binnen als buiten en ook product (reclame)fotografie

                    leraar 3: portretfotograaf en technisch zeer goed onderlegd

                    leraar 4: abstract, geschiedenis, ....

                    Troost u, ik ben zeer blij met de opleiding en vraag me eigenlijk af waarom je hierover begint?

                    Ik hoop verder nog positieve reacties op mijn hoofdvraag van BV's te krijgen


                    Ronny

                    Comment


                    • #25
                      Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

                      Ja Rony wat baten kaars en bril als...
                      Van BV's kan je niks meer leren. Die zijn al dik uitgesmeerd in alle media.
                      Als jij je supercreatief en geniaal vind en beter dan de reeds gehaaide vakmensen kom dan maar te voorschijn met sprekende beelden van deze helden.

                      Zoals je zegt 1966 is een heel eind geleden en ik heb dan ook vele pseudo-vernieuwers gekend. Velen voelen zich geroepen maar beseffen al te laat dat ze van hun werk moeten (kunnen) leven.
                      Ik zie je werk met spanning tegemoet. Verwonder mij eens.
                      Henri
                      lidnummer: BD0435BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

                        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
                        Ja Rony wat baten kaars en bril als...
                        Van BV's kan je niks meer leren. Die zijn al dik uitgesmeerd in alle media.
                        Als jij je supercreatief en geniaal vind en beter dan de reeds gehaaide vakmensen kom dan maar te voorschijn met sprekende beelden van deze helden.

                        Zoals je zegt 1966 is een heel eind geleden en ik heb dan ook vele pseudo-vernieuwers gekend. Velen voelen zich geroepen maar beseffen al te laat dat ze van hun werk moeten (kunnen) leven.
                        Ik zie je werk met spanning tegemoet. Verwonder mij eens.
                        Henri
                        ...euh...beetje gefrustreerd over wat je niet hebt kunnen bereiken ? Laat de jeugd aub proberen en eens creatief uit de hoek komen...(en ik bedoel hiermee de jeugdige lesgevers...)
                        martin
                        D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                        BD0323BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

                          Inderdaad, zo denk ik er ook over. En euh het enige wat de pers en de boekskes interesseert zijn roddels (het is niet voor niets de roddelpers!)

                          Verder laat ik ook weten dat ik blij ben dat er hier toch mensen zijn die echt de moeite doen me te helpen, en troost u kodachrome mijn foto's zal je hier zeker niet zien, dat is een overeenkomst tussen mij en de BV.


                          Greetz, de Ronny

                          Comment


                          • #28
                            Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

                            Ronny ik neem u niet in de ...
                            Ze kent deze echt, en haar beste vriendin kent nog een paar andere schone die al op een paar covers hebben gestaan.
                            Echter de opgenoemde trezen zullen moeilijk zich vrijmaken vermits ze hiervan grotendeels leven.
                            Wat ik je wel kan meegeven is, neem een meisje die meedoet aan de laatste ronde van miss belgie of belgian beaty. Zij kunnen wat extra publiciteit gebruiken en doen dit graag voor deze publiciteit.
                            En als ze het uiteindelijk worden heb jij al een paar mooie foto's van hen voor ze er ook poen voor gaan vragen.
                            Zo heb ik er een paar van sylvie, ze doet nu ook mee met de laatste ronde. En heeft al in P gestaan, bikini in Val Thorens wel origineel in de sneeuw. BRRRRR.
                            Nog veel succes

                            Greetz

                            FDS
                            Don't force it, just get a bigger hammer.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

                              Ik heb niet zo direct BV's in mijn vriendenkring (gelukkig maar, denk ik vaak ). Maar indien ik zulk een opdracht zou krijgen: Eentje waarvan ik denk dat hij nogal gemakkelijk te benaderen is, onze Sergio! Bel hem eens op. Ik geloof dat hij gewoon in de telefoongids staat . Of bel eens naar Ilse van 1234 (de nieuwe inlichtingendienst; is nog GRATIS uit te testen tot eind december ) en vraag haar het nummer van de Sergio.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Wie kent bekende Vlaming persoonlijk?

                                Ja Sergio is inderdaad zo ne pierewiet die ik voor de lens kan halen ... Ik heb al een deel reacties binnen nu, eens kijken wat ik ga beslissen.

                                Ben er zeker nog niet uit, dus alle reacties nog welkom


                                Groetjes!

                                de Ronny

                                Comment

                                Working...
                                X