Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wel misschien het "geavanceerd zoeken" er eens op nalopen?
En op het grote web kan je toch al heel wat info halen en dan komt het neer op:
- levertijden
- refund
- communicatie
dat zijn hoofdzakelijk de negatieve zaken
Heb onlangs de gok gewaagd bij eglobal en alles is goed verlopen. Digitalland kwam bij mijn onderzoek net iets negatiever uit de bus dus die heb ik aan mij laten voorbijgaan.
Op garantie moet je niet rekenen.
Mijn telefoon komt van eglobal. Als ik tegenwoordig de ervaringen van forumbezoekers van Tweakers.net lees, dan zou ik er nu niet meer durven bestellen. Die shops in China of Hongkong zijn alleen interessant als er niks fout gaat.
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Sinds een dikke maand of zo kan ik wel op de site van Digitaland niets meer zien van Sony producten. Zowel bij lenzen als camera's is de pagina niet langer beschikbaar....
Comment