Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kat in een zak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kat in een zak

    Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
    Als je iets tweedehands niet kwijt geraakt, dan is het simpel. Je prijs is te hoog, of de inspanning die de koper moet doen is te hoog tov iets nieuw kopen.

    Denk maar eens aan meubelen. Die geraak je via websites niet kwijt. De koper moet voor één meubelstuk naar jou komen kijken, en daarna eventueel een verhuis regelen, en dan zijn oud spul wegkrijgen naar het containerpark.
    Koop je in een meubelwinkel, dan heb je keuze, meestal wordt transport geregeld, en ze nemen nog eens je oude spullen mee.
    Dan is het simpel, was de prijs voor een D300S aan 350€ en later op Fb e.d. 300€ met gratis een statief- Sherpa, en later met een 18-140-AF-S DX NIKKOR f/3.5-5.6G ED VR teveel ? Of had ik hem van W- Vl naar Limburg moeten brengen. Welke cam, lens en statief koop jij voor 300€, ik lees hier dikwijls, zoek een camera als beginner onder de 500€ , maar waarschijnlijk is het verdacht door de extra's. Voor mij is het simpel, zoals gezegd, ik geef het weg of het blijft liggen, over en out.[/QUOTE]

    Awel, ik denk daar nét zo over Guido.

    Comment


    • #17
      Re: Kat in een zak

      Nee, die prijs lijkt me correct.
      Alleen, op dit forum heeft iedereen al iets, en wil men alleen "upgraden".

      Ik zou zoiets op ebay durven zetten.
      Nadeel: als de hoogste bieder 100€ biedt, dan is het weg voor 100€...
      Voordeel: je bent een stuk zekerder van je betaling, en verkocht is verkocht...

      Comment

      Working...
      X