Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gestolen materiaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gestolen materiaal

    Op 2ehands heb ik de afgelopen maand ook wel wat pogingen tot oplichting meegemaakt. Potentiele kopers, Franstalig en verblijven steeds voor langere tijd in het buitenland maar hebben een adres in België, willen direct de vraagprijs betalen en beweren enkel en alleen maar Paypal te hebben. Nadat ik een betaalverzoek stuur krijg ik een mail van, zogezegd, Paypal, dat ik eerst de track&trace code moet doorsturen ter bevestiging alvorens de betaling wordt vrijgegeven. De mail ziet er net echt uit behalve het mailadres waaruit die wordt verstuurd is geen paypal dot com. Deze modus operandi heb ik voor een aantal objecten meegemaakt op enkele weken tijd.
    Sony α7ii
    5OOpx

    Comment


    • #17
      Re: Gestolen materiaal

      Armenteros, leef helemaal met je mee man . Met zo'n gasten moet je echt opletten maar goed , leed is geschied. Is het geen idee om de foto en ID op sociale media te plaatsen ? Mss eens horen of dat kan / toegelaten is. Heb je ook in NL 2de hands winkel info gestuurd zoals FOKA ? Ik zou dit ook op FB zetten zodat dit zoveel mogelijk kan gedeeld worden die praktijken . Veel succes.


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment

      Working...
      X