Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motors en fotografie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Gisteren en vandaag
    bikerparade gisteren
    veerpont vandaag
    Homepage Asterix

Comment

Oei,teddy-bear,die eerste foto ziet er niet zo goed uit,hopelijk niets ergs aan overgehouden,maar het komt hopelijk allemaal in orde,zo te zien toch

Rusty Nail

Comment

amai teddy-bear,

nog nen Harley met een "shovelhead" blok.
        Zeer dik lopen ze ook niet meer.
        Heeft het huidige blok in de brand gezeten, hopelijk niet, al kan je waarschijnlijk wel nog aan alle onderdelen geraken hé?
        Ikzelf ben een Guzzi California rijder.
        Op het salon te Brussel volgend pareltje gezien.

Hopelijk komt ie ooit in produktie, al zal dat geen spek voor mijnen bek zijn.

Comment

Bij het opstarten "vloog?" de benzinnedop "eraf", benzinne "SPOOT ERUIT?" en heel de de motor in de fik en ik ook aan de benen, heb hem dan "moeten laten vallen" Dank zij "beschermde kledij en mijn "blussende echtgenote" had ik "niks"

Het deed meer pijn om de motor te zien uitbranden.

Nadien bleek dat ondanks de zware brand, hij toch te herstellen is, hij is haast klaar nu, en zal ik dan met een "nog betere" binnenkort terug de baan op kunnen

En.. zo fier als nen gieter, natuurlijk

@Chriska
          Vebazend hoveel goede herbruikbare stukken er nog waren na opkuisen/zandstralen. De vitale onderdelen zijn natuurlijk, nieuw.

De bedrading is volledig vernieuwd (natuurlijk), Nu, na zoveel jaren dienst, mag dat wel.
          Enfin, hij is nu volledig "gereviseerd", als nieuw, maar kijk nu wel uit naar een "vuurvaste polis"

Comment

zie hier mijn brommerke waar ik mij graag mee verplaats als het goed weer is http://www.pbase.com/john000/mijn_paardje dit is nog een foto met mijn analoog toestelleke
            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Als ik al die schone machines hier zie val ik wel even uit de toon met mijn KLRken van '89 maar ondanks dat zal ik toch proberen om in het voorjaar eens een motorfototripken te organiseren. Misschien naar de noord-Franse kuststreek. Ik vind jullie wel terug in deze topic.
              fredje.

Comment

't Is nog niet echt weer voor een motorfototripke, maar dat zal niet lang meer duren (altijd positief bekijken hé).
                Fredje heeft al zin om iets te organiseren, maar misschien kunnen we de hoofden al eens bij elkaar steken.
                Wie heeft er nog zin om iets mee te organiseren?
                Peter

http://www.belekes.be/

Comment

Op mij kan je rekenen, het moet wel wat "schoon weer zijn" en niet "te" ver,hé

Comment

Originally posted by teddy-bear
                    Op mij kan je rekenen, het moet wel wat "schoon weer zijn" en niet "te" ver,hé
                    Zaterdag was het schoon weer hoor
                    beetje fris, maar schoon weer toch
                    Homepage Asterix

Comment

ik rij op het moment met nen honda rebel 450, het is een echte brik, oud en veel schoonheidsfouten, maar hij rijd nog goed. dus als jullie niet als snelheidsduivels tot daar vliegen ga ik mss ook wel mee. ik rijd wel het ganse jaar door op dat wrak. heb nu juist 100 km achter de rug van antwerpen naar limburg. (naar het lief geweest).

als er afspraken worden gamaakt zal ik het hier wel zien.

groetjes
                      stofke
                      D70 kit met 18-70 + tamron 28-300 3.5-6.3 macro

Comment

Working...
                      X