Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag jullie mening over m'n fotosite.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ik ben nog altijd bezig om tekijken met welke software en hoe ik mijn foto's op het internet zet.Moet dus nog gebeuren.Ik wel wel een paswoord +login ook,om de foto's alleen voor familie en vrienden te houden. Ik ben er allemaal nog niet aan uit.
    Ik leer in ieder geval alle dagen bij en heb al heel wat progjes geprobeerd

    Gewoon F11 indrukken doe ik zowiezo al bij de meeste sites.
    En om de naam van een foto gelijk onder je thumbnail te krijgen moet je bij thumbnails use filename aanvinken, uiteraard geeft hij dan de naam weer hoe je het plaatje hebt genoemd.
    geef trouwens gelijk ff een link naar je site, deze staat niet in je profiel, dan kan ik gelijk meekijken.
    Enne in hoeverre snap je frontpage?

    Groetjes Frans
    Eppie.
    EP

    Comment


    • #17
      Met dit http://www.funduc.com/search_replace.htm of dit http://www.serpik.com/htmlsr/programma (laatste is volledig functioneel zonder dat je hoeft te betalen) kun je makkelijk een hele hoop HTML bestanden openen en in 1x een bepaalde tekst/code verwijderen en/of vervangen.

      Waarom is de tekst op je website eigenlijk allemaal als plaatje opgeslagen? Het duurt zo veel langer om te laden.

      Om de pagina's korter te maken kun je de volgende code gewoon verwijderen (op de pagina's met de foto's)

      <BR><BR>
      <P><CENTER><FONT size="2" face="Arial" ></FONT></CENTER></P>
      Zonder deze tags zouden de pagina's een stuk minder lang worden wardoor de schrollbalken niet meer zo snel verschijnen.

      Ook kan je het bovenste frame wat verkleinen.

      Nog een tip is om een ALT-tekst toe te voegen aan de thumnails die links en rechts staan omdat de tekst daarop niet altijd even duidelijk te lezen is.

      <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

      Edited by - Johnny on 28 July 2002 17:19:13
      <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

      Comment


      • #18
        Hallo Johnny,

        Bedankt voor je reactie, ik heb de site inmiddels aangepast, zodat de linknails te lezen zijn, ook heb ik ze wat groter gemaakt.
        En voor de mensen met 800x600 instelling, heb ik de schuifbalken v.h. linker en rechter frame aangezet, het beste te bekijken valt hij nog steeds op 1024.
        Betreffende het editen v.d. Html, dat is toch een probleem, daar wat ik moet weghalen per vergrote foto, steeds een andere tekst er in heeft.
        Dus zomaar drastisch zeggen van haal die Html code maar weg uit alles op de site gaat helaas niet op.
        En over die tekst, ja het is nog niet de definitieve, dus dacht doe het ff zo.
        Maar je hebt wel gelijk het laadt wel zwaarder, m'n site lijkt me echter niet zo geschikt voor degenen met een inbelmodem, evenals deze site.
        Enne Eppie, de foto's die je alleen aan je familie en vrienden wil laten zien, kan je toch ook verbergen door een geniepig linkje.
        Klik bij mij maar eens op het minnetje tussen great en pictures


        Groetjes Frans
        Groetjes Frans

        Mijn fotosite is vernieuwd, neem eens een kijkje: www.great-picture.com

        Comment


        • #19
          Da's wel een goeie
          Dit idee heb ik nog niet eerder gehad.
          Ik zou dat zeker kunnen doen,goed idee, alhoewel ik toch een paswoord en login prefereer. Dan moet het natuurlijk niet in de bron te lezen zijn.


          ..........Enne Eppie, de foto's die je alleen aan je familie en vrienden wil laten zien, kan je toch ook verbergen door een geniepig linkje.
          Klik bij mij maar eens op het minnetje tussen great en pictures


          Groetjes Frans
          Eppie.
          EP

          Comment

          Working...
          X