Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
C'est arrivé près de chez vous
Collapse
X
-
-
-
Re: C'est arrivé près de chez vous
Flits met of zonder softbox, denk zonder op de zijkant, beetje achter de persoon en frontaal een reflectiescherm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtFlits met of zonder softbox, denk zonder op de zijkant, beetje achter de persoon en frontaal een reflectiescherm.Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk berichtLijkt mij een eitje met een breedhoeklens.Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
Typisch iets om een tilt/shift lens op los te laten." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtTypisch iets om een tilt/shift lens op los te laten.
Als ik de foto zo bekijk zou het idd. met een technische camera gedaan kunnen zijn met de achterwand behoorlijk wat tilt.
Tijd om de TC af te stoffen.
:-)Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk berichtEnig idee met welk brandpuntsafstand ?Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk berichtErgens tussen een 24 en een 35 mm van zeer kort bij lijkt me zo.
Tilt en shift wil ik nog niet direct zeggen.
Maar zunoel is dit een taalfoutje: Admiderator?Waar een wil is, is een weg
---------------------------------
Comment
-
Gezien de wel erg grote scherptediepte en de afstand object < - > lens zal het wel een serieuze UWA zijn met bovendien een toegeknepen diafragma.
Volgens mij komt hier geen flitser aan te pas, hooguit een reflectiescherm misschien.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk berichtEnig idee met welk brandpuntsafstand ?
Naar belichting toe denk ik ook dat dit veel eenvoudiger is dan men zou denken.
Je ziet vooral licht komen van boven. Dat doet mij veronderstellen dat het model in een steegje staat.
Comment
-
Comment