Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik wilde graag een foto naar voor brengen doch wens er wel de exif aan toe te voegen, kan iemand mij adviseren??
Je kunt die er vb. gewoon bijtikken of onder kopiëren
Sommige foto-sites (zoals o.a. pbase) kunnen die ook automatisch tonen (indien de exif nog in de ge-uploade versie zit natuurlijk)... maar die info kun je wel niet rechtstreeks doorlinken naar BD...
Met het progje ViewExif kan je met je rechtermuis knop op internet de Exif gegevens zien . deze moet wel aanwezig zijn, sommigen onder ons hebben de Exif gegevens verwijderd in bijv. PS of een ander programma.
mvg, drh
"Waar doe ik het mee! met mijn10D"
Canon EF 28-135mm f3.5-5.6 IS USM + Hama UV filter
Sigma AF 50-500/4.0-6.3 EX APO (HSM)+ B+W kr 1,5 skylight 1,1 x filter, Manfrotto 055AB & 141RC
Ik heb een programmaatje, hetwelke toelaat de exif te recuperen indien je nog over het originele beeld beschikt naast het bewerkte.
Met het progje ViewExif kan je met je rechtermuis knop op internet de Exif gegevens zien . deze moet wel aanwezig zijn, sommigen onder ons hebben de Exif gegevens verwijderd in bijv. PS of een ander programma.
Bedankt voor de moeite, het lijkt dus toch niet zo eenvoudig, als ik het goed begrijp zijn de exif gegevens verwijderd wanneer een foto in photoshop is bewerkt ??
Groetjes,
Comment