Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eisen van schadevergoeding?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Eisen van schadevergoeding?

    Deze problematiek is hier al uitvoerig aan bod gekomen.
    Ik herinner mij op een ander forum een situatie die zelfs nog veel verder ging.

    Je hebt gelijk mlap. Het recht staat aan je kant. Maar de praktijk leert ons snel dat afdwingen van rechten al snel een dure koppigheid kan worden.

    Als ik zo een beetje terugkijk op wat anderen gedaan hebben in het verleden dan is dat allemaal op niets uitgedraaid.
    Veel schelden, stress en kosten en je staat nog geen stap verder.

    Enkel wie er grof geld kan tegen smijten met een advocaat en zo __KAN__ zijn gelijk halen voor de rechter.
    Kijk ook eens naar de zaak Tuymans http://www.standaard.be/cnt/dmf20150120_01484091

    Comment


    • #17
      Re: Eisen van schadevergoeding?

      Maar de firma uit het Shoot artikel vraagt geen geld op voorhand, ze houden 50% van wat jij normaal voor de foto gevraagd zou hebben. Dus daar zit misschien wel een mogelijkheid. De fotograaf Koen De Langhe probeerde deze dienst uit en was er toch tevreden over volgens het artikel.

      -TT-

      Comment


      • #18
        Re: Eisen van schadevergoeding?

        als ze je naam niet kunnen vermelden, kunnen ze je foto niet gebruiken, simpel toch ? Eis dat de foto weggehaald wordt en dat ze verder doen met hun gratis (crap) fotookes.

        wat een eikels. wat is er nu zo wereldvreemd aan je houden aan een afspraak ?
        doen ze dat in hun reizen ook, afspraken maken en dan een andere reis realiseren "maar we konden dat zevensterrenhotel niet boeken, is niet compatibel met onze website, dus ja, je moet hier in de goot op straat overnachten ?"
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment

        Working...
        X