Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsstijging Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Prijsstijging Nikon

    Pfffff, ze doen maar wat ze willen doen. Ik heb wat ik altijd wou hebben en ik doe niet mee aan de wedloop van de snel verminderende meeropbrengsten.

    Comment


    • #17
      Re: Prijsstijging Nikon

      Ik volg. Ik heb hier ook mijn gerief.
      En, als de aankoopprijs nieuw stijgt, betekent dit ook dat tweede hands duurder wordt. Voor mij zou dat wel eens een goede zaak kunnen zijn, ik heb nog wat spulletjes die eventueel in de vitrine kunnen.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #18
        Re: Prijsstijging Nikon

        Zal de prijs stijging ook niet iets te maken kunnen hebben met het massaal geld bijdrukken van de Europese Unie? Want hierdoor wordt het geld minder waard en ze zullen net zoveel Yen/Dollar winst willen maken.
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • #19
          Re: Prijsstijging Nikon

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Ik volg. Ik heb hier ook mijn gerief.
          En, als de aankoopprijs nieuw stijgt, betekent dit ook dat tweede hands duurder wordt. Voor mij zou dat wel eens een goede zaak kunnen zijn, ik heb nog wat spulletjes die eventueel in de vitrine kunnen.
          Sommigen denken dat ze hun gerief tweedehands dan kunnen verkopen gebaseerd op de huidige prijzen,maar of dat gaat lukken?Tweedehandsverkoop is ook al niet meer hetgeen het geweest is.

          Comment


          • #20
            Re: Prijsstijging Nikon

            Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
            De listprijs van een D5 zal met €500 stijgen en nee, ik overdrijf niet.
            Ze mogen hem van mij houden dan;

            Comment


            • #21
              Re: Prijsstijging Nikon

              OK, het is nog "begin van het jaar" maar de D500 lijkt nu zowat overal €1998/1999 te kosten terwijl dat een paar maanden terug uitzonderlijk was. De "normale" prijs was toen €2200-2300.
              Het ziet er dus niet direct naar uit dat er een prijsstijging van 25% (€500 volgens Sultana) zit aan te komen.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #22
                Re: Prijsstijging Nikon

                Als ik zie wat nu de 14-24 F2.8 kost, dan is er toch wel een serieuze prijs stijging geweest.
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

                Comment


                • #23
                  Re: Prijsstijging Nikon

                  Prijsstijging is er geweest, en die was vrij grotesk!
                  Ongeveer +20% op bestaande lenzen, niet de allernieuwste, die waren al duur geprijsd
                  De body's zakken meestal
                  Nu interresante deals te doen bij mediamarkt, daar loopt de 17'5% actie voor wie het zou interreseren

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                  portfolio en workshops:
                  https://www.bennybulke.com/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Prijsstijging Nikon

                    Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                    Prijsstijging is er geweest, en die was vrij grotesk!
                    Ongeveer +20% op bestaande lenzen, niet de allernieuwste, die waren al duur geprijsd
                    De body's zakken meestal
                    Nu interresante deals te doen bij mediamarkt, daar loopt de 17'5% actie voor wie het zou interreseren

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                    Het aanbod van objectieven is daar minimaal en hoofdzakelijk de instappers.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Prijsstijging Nikon

                      Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                      Het aanbod van objectieven is daar minimaal en hoofdzakelijk de instappers.
                      Goh, het een buiten het ander natuurlijk, het is een promotie ook uitt
                      De d750 das toch 300€ verschil in nieuwprijs, wat mij deed beslissen hem niet 2de hands aan te schaffen maar nieuw
                      Er staat zelf enen bij aangeboden voor 150€ meer 2de hands dan ik hem nu nieuw kocht lol ;-)

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                      portfolio en workshops:
                      https://www.bennybulke.com/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Prijsstijging Nikon

                        Ik merk van die prijsstijging toch niets hoor.
                        Op sommige websites kan je mooi de prijzen volgen met een grafiekje bij.
                        Nergens zie ik noemenswaardige stijgingen bij Nikon. (toch niet in duitsland)

                        Comment

                        Working...
                        X