Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oproep voor Fotografen en cameramannen om te figureren in serie Spitsbroers op VTM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Oproep voor Fotografen en cameramannen om te figureren in serie Spitsbroers op VT

    Het gaat hem om figurantenrol waar noch verplichtingen noch eisen kunnen gesteld. Je doet het of je doet het niet. Als men er kritiek op geeft (kan en is best terecht) doe dan gewoon niet mee.
    Voor VRT betaal ik belastingen, bij VTM betaal ik via de aankoop van artikelen die in de reclame worden getoond. Gelukkig kijk ik zelden naar VTM ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #17
      Re: Oproep voor Fotografen en cameramannen om te figureren in serie Spitsbroers op VT

      Mag er tijdens de scenes die je niet in figureerd gefotografeerd worden (acteurs inclusief?)
      Een beetje zoals ze bij grote filmproducties doen...

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #18
        Re: Oproep voor Fotografen en cameramannen om te figureren in serie Spitsbroers op VT

        Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
        De bejaarde Jan Mulder vangt voor een uurtje mee zeveren in een sporttalkshow op de tv al 2500 euro.
        De figuranten die ze vragen voor een TV serie mogen acht uur figureren voor 25 euro.
        En dan vergeet je dit nog

        Jan Mulder stopt met zijn column bij Het Nieuwsblad en krijgt 750.000 euro om drie jaar lang een wekelijkse column bij Het Laatste Nieuws te schrijven. Althans, dat beweert de Nederlandse nieuwssite Quotenet.nl. Volgens Het Laatste Nieuws zelf is de transfer nog niet rond, is het bedrag overdreven en gaat Mulder veel meer voor hen doen dan columns schrijven.


        Nu ja, groot gelijk heeft hij, ik denk dat zowat iedereen op 71-jarige leeftijd ja zou knikken bij dergelijk aanbod.
        En bedrag overdreven of niet... het zal wel in de buurt komen zeker.

        Comment


        • #19
          Re: Oproep voor Fotografen en cameramannen om te figureren in serie Spitsbroers op VT

          Dat zou ik maar vergeten.Klankmannen zijn allergisch voor storend geluid.
          Ook bij grote of minder grote producties,is meestal fotograferen tijdens een scene not done.
          Making-of opnames worden tussen de scenes of tijdens enscenering geschoten,nooit tijdens de opname zelf.
          Hangt natuurlijk vanaf wat men toelaat.En dan blijft er nog het probleem van de eigendomsrechten.
          Als dat allemaal zomaar kan,dan is VTM niet echt professioneel bezig,en dat betwijfel ik.Of zij hebben geld teveel.

          Comment


          • #20
            Re: Oproep voor Fotografen en cameramannen om te figureren in serie Spitsbroers op VT

            Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
            Mag er tijdens de scenes die je niet in figureerd gefotografeerd worden (acteurs inclusief?)
            Een beetje zoals ze bij grote filmproducties doen...

            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
            Achter de scene opnames zullen zeker niet mogen, en tijdens het opnemen zal er geen lawaai mogen gemaakt worden.
            En zoals hierboven reeds vermeld heb je ook nog de eigendomsrechten van alles wat eventueel toch gemaakt wordt op zo'n scene.
            Dus voor de foto's moet je het zeker niet doen, en voor het geld ook niet.

            Als je aan zoiets meedoet is het gewoon voor de ervaring, leuk om eens mee te maken

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #21
              Re: Oproep voor Fotografen en cameramannen om te figureren in serie Spitsbroers op VT

              Ik heb ooit eens meegedaan met de opname van Aspe.
              Vond het best wel leuk. Was zeker niet voor het geld maar gewoon om te zien hoe de opnames gebeurden.
              Wel soms lang wachten maar dat neem je erbij.
              Voor iemand die dit nog nooit gedaan heeft zou ik het zeker eens aanraden om het te doen.

              Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment

              Working...
              X