Ook een aanbod gekregen van de 5-day deal : gedurende 5 dagen kan je een pakket met een waarde van meer dan 2.500 USD kopen voor 97 USD.
Wat zou je zeggen moest Mediamarket met dergelijke actie komen of Carrefour ?
Inderdaad te gek om los te lopen.
Er zit een video tutorial van Lindsay Adler tussen die normalerwijze 138 USD kost, een portrait composites workflow tutorial van Serge Ramelli die normalerwijze 194 USD kost, een baby & kids posing guide for increasing portrait orders van Sarah Petty die normalerwijze 139 USD kost,...
Een slim verstaander begrijpt dat de oorspronkelijke prijzen van deze producten veel te hoog zijn, maar de schrijvers hebben zich gebundeld en proberen er nu toch een kleine 100 usd voor te krijgen. Prachtig business model, dat meteen ook de echte financiële waarde duidelijk maakt van deze producten maar vooral mikt op de grote getallen. De actie wordt wereldwijd gevoerd en als ze 10.000 gegadigden vinden dan heb je 970.000 USD die je kan verdelen onder de auteurs. Niet slecht gevonden.
Maar fotografen met dure toestellen en dito lenzen kijken niet op een 100 USD voor een pracht pakket (een goede lens kost al snel 1000 USD) of betalen grote bedragen voor unieke fotoreizen en dito workshops.
Vandaag krijg je overal aanbiedingen van lightroom-cursussen, pairi-daiza en andere opaalkust workshops in alle prijscategoriën en iedereen is tevreden over de gevolgde cursus en gemaakte reis.
Toch benieuwd hoe lang dit blijft duren. Ik denk dat het leven is voor de rappen.
Peter
Wat zou je zeggen moest Mediamarket met dergelijke actie komen of Carrefour ?
Inderdaad te gek om los te lopen.
Er zit een video tutorial van Lindsay Adler tussen die normalerwijze 138 USD kost, een portrait composites workflow tutorial van Serge Ramelli die normalerwijze 194 USD kost, een baby & kids posing guide for increasing portrait orders van Sarah Petty die normalerwijze 139 USD kost,...
Een slim verstaander begrijpt dat de oorspronkelijke prijzen van deze producten veel te hoog zijn, maar de schrijvers hebben zich gebundeld en proberen er nu toch een kleine 100 usd voor te krijgen. Prachtig business model, dat meteen ook de echte financiële waarde duidelijk maakt van deze producten maar vooral mikt op de grote getallen. De actie wordt wereldwijd gevoerd en als ze 10.000 gegadigden vinden dan heb je 970.000 USD die je kan verdelen onder de auteurs. Niet slecht gevonden.
Maar fotografen met dure toestellen en dito lenzen kijken niet op een 100 USD voor een pracht pakket (een goede lens kost al snel 1000 USD) of betalen grote bedragen voor unieke fotoreizen en dito workshops.
Vandaag krijg je overal aanbiedingen van lightroom-cursussen, pairi-daiza en andere opaalkust workshops in alle prijscategoriën en iedereen is tevreden over de gevolgde cursus en gemaakte reis.
Toch benieuwd hoe lang dit blijft duren. Ik denk dat het leven is voor de rappen.
Peter
Comment