Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dood en begraven ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Dood en begraven ?

    Actieve leden: 2.889

    We verwelkomen ons nieuwste forumlid, Huijbers

    Beste mensen, we hebben dit jaar een nieuw forumlid.
    Al 2 dagen actief lid, maar nog geen enkel bericht gepost.
    Ik vraag me soms af hoe 'actief' je moet zijn om tot de statistieken van de actieve leden geteld te worden.

    Comment


    • #47
      Re: Dood en begraven ?

      Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
      Actieve leden: 2.889

      We verwelkomen ons nieuwste forumlid, Huijbers

      Beste mensen, we hebben dit jaar een nieuw forumlid.
      Al 2 dagen actief lid, maar nog geen enkel bericht gepost.
      Ik vraag me soms af hoe 'actief' je moet zijn om tot de statistieken van de actieve leden geteld te worden.
      Ik zoek geen ruzie of wil niet hoogmoedig zijn, maar als je het mocht weten wat heb je daar dan aan?
      Dit forum doet het goed en al de rest is bijzaak voor mij, tot deze conclusie ben ik na jaren gekomen.
      Men wil de perfectie maar die bestaat niet, net zo min dat een mens perfect is.
      Als een robot perfect zou zijn dan zouden we ons door robotten moeten laten leiden.
      Zou dat niet saai zijn? Wij daar zitten en alle dingen door machines laten doen.
      Iedere dag is anders, profiteer daar van en laat je zorgen je leven niet vergallen, geniet van de dag want morgen kan het voorbij zijn.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #48
        Re: Dood en begraven ?

        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        Actieve leden: 2.889

        We verwelkomen ons nieuwste forumlid, Huijbers

        Beste mensen, we hebben dit jaar een nieuw forumlid.
        Al 2 dagen actief lid, maar nog geen enkel bericht gepost.
        Ik vraag me soms af hoe 'actief' je moet zijn om tot de statistieken van de actieve leden geteld te worden.
        Ik vind het niet zo gek dat een nieuw lid eerst "de kat even uit de boom kijkt" en met reacties als deze nodig je de nieuwe leden niet bepaald uit eens een berichtje te plaatsen.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #49
          Re: Dood en begraven ?

          Ik ben na jaren bezoek van dit forum als gast dit jaar uiteindelijk ook lid geworden. Gewoon uit sympathie voor de volgehouden inspanning van BD.
          Maar ik vind ook al jaren dat de het technisch toch maar een abominabel, verouderd gedoe is met dit forum.
          Ik weet ook wel dat het een vzw is en als ik de zekerheid moest hebben dat ze er het forum mee zouden moderniseren dan sponsorde ik graag met honderden euros.
          Ik post trouwens nauwelijks fotos omwille van het feit dat ik het veel te omslachtig vind om mijn fotos te moeten omzetten naar een specifieke beperkte grootte, ze ergens anders te moeten hosten en dan linken, e.d. en als ik al eens met anderen over BD praat ben ik niet de enige.
          Het is vandaag de dag in een modern platform perfect mogelijk om fotos te laten opladen met een druk op de knop en ze automatisch om te zetten naar een kleiner formaat.
          Dus heren van het bestuur: als enkel de centen u tegenhouden om hier een gebruiksvriendelijk platform van te maken, contacteer me dan gerust ( en ik moet er niets voor in ruil hebben)

          Comment

          Working...
          X