Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is dat hier toegestaan? Op een andere site werd ik eraf gekieperd omdat ik meerdere foto's had op een dag om te laten beoordelen in het beoordeel mijn foto forum.
Dus?
Slechts 1 foto per posting:
1 foto per topic is de limiet, wil je meerdere foto´s beoordeeld zien dan zul je nieuwe topics moeten openen.
De reden hiervan is dat men op deze wijze een serieuze beoordeling kan krijgen over zijn foto, met meerdere foto´s zou dat lastig worden, en meer lijken op albumpje kijken.
Meerdere topics per dag:
Door de beperking van 1 foto per topic zal er soms behoefte zijn om meerdere topics te openen. Doe dit alstublieft met mate. 3 topics per dag van eenzelfde persoon is de grens, een volgende zal worden gewist.
Als deze beperking er niet zou zijn werd het voor anderen soms onmogelijk om hun foto onder de aandacht te krijgen en dat is absoluut niet de bedoeling.
Motivering:Een foto plaatsen zonder te vertellen op welk aspect je de foto beoordeeld wilt zien is in dit forumonderdeel niet toegestaan. Ook vage opmerkingen als "nou mensen, brand maar los" of "wat vinden we ervan?" is uit den boze, en eerder geschikt voor de afdeling Showcase.
Hiermee willen we bereiken dat zowel de poster serieus is met het plaatsen waardoor een serieus en passend antwoord mogelijk is. Tevens bereiken we dat de mensen die hier vaak zeer serieuze en waardevolle opmerkingen maken hun plezier daarin blijven behouden.
mvg,
Z900 Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC
Comment