Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waardebepaling Nikon uitrusting

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waardebepaling Nikon uitrusting

Het was in het nieuws. De nieuwverkoop van cameras (alle types) is gedaald met een zeer beduidend percentage tov vorig jaar ten voordele van de smartphone.
    De tweedehandsmarkt zal zich gelijkaardig gedragen denk ik dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
      Het was in het nieuws. De nieuwverkoop van cameras (alle types) is gedaald met een zeer beduidend percentage tov vorig jaar ten voordele van de smartphone.
      De tweedehandsmarkt zal zich gelijkaardig gedragen denk ik dan.
      Allemaal goed mogelijk maar dat wil nog niet zeggen dat ik het zwaar onder de prijs moet gaan verkopen hé, want dan blijft het wel in de kast liggen ondanks dat ik het nog amper gebruik. Ik heb het gisteren te koop gezet hier en die prijs is nog wel licht bespreekbaar maar niet veel meer ze. Anders hou ik het wel.
      Marc

Comment

Realistisch zijn hé.
        Wat is "onder de prins" ?
        Als anderen een body voor 300€ verkopen, en jij denkt er 600€ voor te krijgen... Keep on dreaming.
        De laatste analoge cameras die nog gekocht zijn voor goud geld waren een jaar of 2 later gewoon niks meer waard.
        Het web stond vol. Iedereen wou verkopen en vond van zijn camera dat die nog perfect was en veel geld waard....

Body's zakken echt verschrikkelijk snel in waarde.
        Een DSLR wordt door de jeugd echt niet meer gebruikt.

Comment

Tommie mijn prijzen zijn gebaseerd op de gemiddelde tweede hands prijzen van deze spullen. Jij gaat er nogal licht over vind ik... En dat de jeugd geen dslr meer gebruikt is ook nogal far fetched. Daar zou je nog kunnen van opkijken. Again als ik er niet voor krijg wat ik wil, dan blijft het gewoon hier. Het ligt niet in de weg... Er zal altijd wel iemand zijn die dit materiaal naar waarde weet te schatten...

Comment

Ja ik snap het Marc.
            Voor ons heeft dat meer waarde.
            Zo heb ik hier 2 flitsen in de verkoop staan waar geen schrammetje aan te bespeuren is. Ze zijn 3 jaar oud. Ik krijg ze aan een ernstige prijs niet verkocht.
            Voor niets staan ze allemaal wel aan te schuiven.

Nu ik wens je alvast veel succes met de verkoop en hoop dat je een goede prijs kan krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
              Tommie mijn prijzen zijn gebaseerd op de gemiddelde tweede hands prijzen van deze spullen. Jij gaat er nogal licht over vind ik... En dat de jeugd geen dslr meer gebruikt is ook nogal far fetched. Daar zou je nog kunnen van opkijken. Again als ik er niet voor krijg wat ik wil, dan blijft het gewoon hier. Het ligt niet in de weg... Er zal altijd wel iemand zijn die dit materiaal naar waarde weet te schatten...
              De link die ik je gegeven heb zijn de gemiddelde tweedehands prijzen in Duitsland. geen idee hoe ver je er van af zit hoor.
              Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
              Our English website: www.kaichitravel.com
              Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
                De link die ik je gegeven heb zijn de gemiddelde tweedehands prijzen in Duitsland. geen idee hoe ver je er van af zit hoor.
                Hey Jvdk, Ik kom volgens jouw link op 2755€ voor de body en twee lenzen. Ik heb alles te koop gezet voor 2700€ inclusief yongnuo flits en triggers, battery grip, sunsniper strap en lowepro flipside 400 tas. Denk toch wel dat ik niet overdrijf dan...
                Marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
                  Hey Jvdk, Ik kom volgens jouw link op 2755€ voor de body en twee lenzen. Ik heb alles te koop gezet voor 2700€ inclusief yongnuo flits en triggers, battery grip, sunsniper strap en lowepro flipside 400 tas. Denk toch wel dat ik niet overdrijf dan...
                  Marc
                  Het probleem bij zo'n grote sets is dat je misschien niet alles wilt dat erin zit, en dan wordt het vlug duur voor de dingen die je wel wil...
                  Ik zie de meeste dan ook de sets uiteindelijk in delen verkocht worden....
                  2de hands reken ik vlug 2/3den nieuwprijs mits perfecte staat, en eventueel ook resterende garantie, niet té ver rijden, enz...
                  Maar idd de body's zijn een ander verhaal, hier speelt de leeftijd van het model ook een grote rol, evenals de populariteit

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
                  portfolio en workshops:
                  https://www.bennybulke.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                    Het probleem bij zo'n grote sets is dat je misschien niet alles wilt dat erin zit, en dan wordt het vlug duur voor de dingen die je wel wil...
                    Ik zie de meeste dan ook de sets uiteindelijk in delen verkocht worden....
                    2de hands reken ik vlug 2/3den nieuwprijs mits perfecte staat, en eventueel ook resterende garantie, niet té ver rijden, enz...
                    Maar idd de body's zijn een ander verhaal, hier speelt de leeftijd van het model ook een grote rol, evenals de populariteit

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
                    Hoeft niet zo te zijn hé, de dingen die je niet nodig hebt kan je altijd zelf verder verkopen en met een beetje geluk met een kleine winst...

Comment

Working...
                    X