Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Originele Nikon en Canon polo's (waarschijnlijk promo-materiaal) lagen eens te koop @ 10€ bij Foto Rembrandt te Merksem. De Nikon polo's heb ik uit de mand gevist, de Canon polo's heb ik laten liggen. Die zullen ondertussen ook verkocht zijn, want dat was een jaar of 2-3 geleden toen ze verhuisden.
Blijkbaar heb jij toegang tot andere websites als ik, want bij mij staat er gewoon een adres met telefoonnummer op, geen btw nr en geen kvk, maar weet je dit bij een echte winkel ook en wat heb je er aan. Kamera expres en Konijn idem dito, dus daar ook niks kopen......
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Blijkbaar heb jij toegang tot andere websites als ik, want bij mij staat er gewoon een adres met telefoonnummer op, geen btw nr en geen kvk, maar weet je dit bij een echte winkel ook en wat heb je er aan. Kamera expres en Konijn idem dito, dus daar ook niks kopen......
Bij Kamera expres en fotokonijn staan deze gewoon op hun site.
Ik dacht zelfs dat dit verplicht was in Europa..
Volgens unizo is het sinds 2005 verplicht in België.
hjansen, hang niet de onnozelaar uit. In de andere thread kan je zien dat ik zowat als enige het opnam voor Japancamera ... mijn reaktie hierboven is dan ook satire. In die thread heb ik ten overvloede getoond wie en wat Japancamera zoal was.
Het begon immers met :
newmikey newmikey is offline
Junior Member
Standaard Re: japancamera.nl - foka.nl ervaring met aankopen
Foka is prima en heeft een uitstekende reputatie. Japancamera? Géén adresgegevens op de site, geen telefoon-nummer, geen KvK of BTW nummer, geen Algemene Voorwaarden, betalen alleen via Ideal: zou er nog géén doosje lucifers aanschaffen. Website geregistreerd op een gewoon woonadres. Nee, niet doen dus.
En idd. op die moment stond dat niet vermeld op de site (maar was wel eenvoudig terug te vinden mits een beetje opzoekwerk, kleine moeite op internet maar ja ...)
Zowel Notex als ikzelf hebben de gegevens en onze ervaringen dan ook op het forum gezet, in de eerste plaats ter informatie, later ter verdediging van deze mensen en hun werk, qua administratie wellicht minder up to date maar qua passie en vakmanschap tot de beteren behorend.
Maar ja, met modder smijten naar mensen die zich niet kunnen/willen ' verdedigen ' is veel meer bon ton op dit forum dan te proberen om de waarheid en correctheid te laten bovenkomen.
Comment