Re: foto's vormsel
900 foto's voor 73 vormelingen is dit niet veel hoor. Voor de dienst worden de groepjes gefotografeerd per cathechesegroep. Elke vormeling samen met meter en meter als ze gezalfd worden ( toch zeker 2 foto's) en dan nog eens elke vormeling tijdens de communie. Om zeker te zijn dat ik iedereen heb op foto ga ik alle rijen nog eens één voor één af. De belangrijke momenten worden zeker vastgelegd. Nadien dan de familieportretten tijdens de receptie. voor 73 vormelingen zit je al snel aan 900 foto's in raw genomen. Dit is een dagje werk om alle foto's te doorlopen. veel wordt er niet aan gedaan. wat bijgesneden en eventueel de belichting wat aangepast. De meeste foto's zijn heel goed gelukt. er kan er al eens eentje bij zitten die niet goed is maar die smijt ik er dan uit.
De foto's worden gratis genomen maar ik zie dit als gratis reclame. Bijna iedereen besteld foto's en komt bij mij over de vloer.
Oorspronkelijk geplaatst door opapol
Bekijk bericht
De foto's worden gratis genomen maar ik zie dit als gratis reclame. Bijna iedereen besteld foto's en komt bij mij over de vloer.
Comment