Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leeftijd blotere shoot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Leeftijd blotere shoot

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
    Is niet de enige hoor die onder een andere naam terugkomt. Ik ken er die een ban gekregen hadden en toch onder een andere naam terug konden posten. Hun oorspronkelijke naam bleef wel behouden in de fora.
    Tsja, kan zijn, maar zonder namen/nicks kan iedereen van alles beweren hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Tsja, kan zijn, maar zonder namen/nicks kan iedereen van alles beweren hé.
      En als ik namen zou noemen, is het dan bewezen dat het om dezelfde personen gaat?
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

En als ik namen zou noemen, is het dan bewezen dat het om dezelfde personen gaat?
        Nee, maar als jij het zeker bent, dan kan je het hier aankaarten via het uitroepteken.
        Maar misschien krijg je dan net zoals ik ook geen antwoord .
        Het zullen wellicht "uitzonderingen op de regel" zijn maar op welke manier je die bekomt zou ik ook niet weten.
        Maar we zullen er voorlopig maar mee stoppen, want dit heeft niks meer te maken met de oorspronkelijke vraagstelling van TS.
        Misschien moeten we er een topic mee starten en/of aan wijden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Maar misschien krijg je dan net zoals ik ook geen antwoord .
          Inderdaad.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Doen Louis, laat de modder spatten. Maar heb je daar iets aan?
            ...leeg...

Comment

Ik rakel deze topic nog eens op.

Vandaag geweest naar een fotografie expo in Knokke. http://fotofestival.knokke-heist.be/...n-masterpieces
              O.a. werk gezien van Kaat Pype.

Ik haal het even aan omdat ze de grenzen van fotografie aftast ondermeer inzake naaktportrets van minderjarigen.
              Een heel mooi beeld van haar hand is deze https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...f61929a9ac.jpg

"borstjes" toch goed bedekt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                Ik haal het even aan omdat ze de grenzen van fotografie aftast ondermeer inzake naaktportrets van minderjarigen.
                Een heel mooi beeld van haar hand is deze https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...f61929a9ac.jpg

"borstjes" toch goed bedekt.
                Mja maar toch heb ik een dubbel gevoel bij die foto
                Dat is in mijn ogen gewoon een registratie van een naakt kind
                In mijn ogen zelfs geen echt fotografiewerk waar een verhaal of model achter zit.

Om een voorbeeld te geven wat ik bedoel, als zo'n foto bij een fotografe op haar computer staat zou het wel kunnen
                Als dezelfde foto bij een (oudere) pastoor op zijn computer staat is het een pedofiel (laat ons duidelijk zijn dat ik het zeker niet heb voor zulke personen)
                Het is misschien cru uitgedrukt maar waar trek je de lijn ?
                Neen voor mij kan dit niet, voor mij is dit te jong

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Wel ik geef Sieg groot gelijk, altijd maar proberen van "iets verder" wel : onder de 16 , doet ge dat niet. Punt amen en uit. onder de 18 2 delig ( bv bikini kan wel volgens mij ) minder als 2 delig : doet ge dat niet weer punt....
                  Die dat wel doen : straffen , want die meet wordt steeds dunner.. en ... steeds mag er "iets meer" dat normaal wordt. NOPPE in hoofdletters.
                  seffens zien we ne foto van een naakt meisje, met 2 zo van die plastieke dinges waar ze een baan mee afspannen, en ? ge ziet toch niks ? Het gaat hem niet alleen om het feit ( de actuele foto ) maar bij mij ook achter de "gedachten gang" van de mensen.
                  En als ik vind: die foto is verkeert ( die in het voorbeeld) , wel dan is hij verkeert.
                  den Eu zet zijn grenzen open, maar daar houd het mee op bij mij

Comment

Die foto zegt me ook niets (op geen enkele manier) maar toch even de advocaat van de duivel spelen.

Op het strand mag iedereen er zo bijlopen, van 0 tot 100 jaar. Maar een foto is dan weer anders?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                      Op het strand mag iedereen er zo bijlopen, van 0 tot 100 jaar. Maar een foto is dan weer anders?
                      Elke ouder doet met zijn kid wat hij/zij wil . maar als "vreemdeling" heb jij dat recht niet tegenover bv. mijn dochter. En zeker niet in fotografie ( wet privacy ) , want dat beeld gaat nog jaren op internet rond .

Comment

Working...
                      X