Originally posted by Yaka
En ik vertrek vrijdag op reis.
Nu ja, de kinderziektes (als die er nog zijn) zullen er tegen m'n terugkomst wel al uit zijn.
Veel succes!!!
Zeg, kinderziektes!? Kom nou, hier zijn professionele amateurs aan het werk hoor!
Hopelijk ben ik volgende week eindelijk van die nare 'time-outs' af! Spannend....
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
dat zal niet kunnen, maar je zal wel een superdeluxe search engine hebben, eentje die ALLE topics kan doorzoeken en dat met een resultaat binnen de 5 seconden (als alles goed loopt ). Je zal dus vrij eenvoudig de subscriptions kunnen terugvinden in het nieuwe forum. Ik zou iedereen aanraden van al notie te nemen van de subscriptions op het 'huidige' forum, dan heb je toch al een idee hoe te zoeken op het 'nieuwe' forum.
Sven
Originally posted by Sven
... maar je zal wel een superdeluxe search engine hebben, eentje die ALLE topics kan doorzoeken ...
Dat vind ik nou 'ns een geweldige uitvinding! Hoezeer ook de onderwerpen afgebakend zijn, zit ik toch vaak 3, 4 zelfs 5 keer te zoeken in de verschillende (sub)fora vooraleer ik vind wat ik eigenlijk zocht. Ik denk dat ook nieuwe mensen daar beter gebruik van zullen kunnen maken ... Een feature om naar uit te kijken dus
Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.
Comment