Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

douanekosten bij verzending vanuit hong kong?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: douanekosten bij verzending vanuit hong kong?

    Vorige week mijn zoveelste bestelling geleverd gekregen van ginderachter, deze keer uit Singapore.
    Besteld op 15 juni en hier geleverd op 27 juni.
    Nog nooit douane- of ander kosten betaald.
    Wel nooit grote (niet qua volume en niet qua bedrag) bestellingen gedaan.

    Comment


    • #32
      Re: douanekosten bij verzending vanuit hong kong?

      Hallo bij deze wil ik binnenkort ook een camera bestellen met lens uit China(Hong Kong), de canon 80d.
      Ik heb mij al redelijk geinformeerd en het enigste dat ik nog zou willen weten is wat als het toestel moet hersteld worden na de garantieperiode kan men dan gewoon naar een winkel gaan en hem daar binnensteken?
      Thanks.

      Comment


      • #33
        Re: douanekosten bij verzending vanuit hong kong?

        Oorspronkelijk geplaatst door Snoeksken Bekijk bericht
        Hallo bij deze wil ik binnenkort ook een camera bestellen met lens uit China(Hong Kong), de canon 80d.
        Ik heb mij al redelijk geinformeerd en het enigste dat ik nog zou willen weten is wat als het toestel moet hersteld worden na de garantieperiode kan men dan gewoon naar een winkel gaan en hem daar binnensteken?
        Waarschijnlijk zal dat geen probleem zijn maar het zou mij niet verwonderen dat ze er "rekening mee houden" dat je je voordeel deed door de reguliere handel hier te vermijden. Denk aan de witgoed herstellers en de apparaten gekocht in de Makro vroeger.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment

        Working...
        X