Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Na vele vele uren werk ben ik echt wel benieuwd of het resultaat er mag wezen. Graag had ik jullie reacties ontvangen. Ook suggesties zijn welkom.
http://users.pandora.be/wertelaers.ronny/
Mooi afgewerkt, maar als je daar al je fotomateriaal uitstalt, dan zou ik er toch maar voor zorgen dat je adres niet op de site staat. Om toch maar niemand op slechte gedachten te brengen.
Als je wil dat iemand je kontakteert, dan is een e-mail adres ruim voldoende .
(Ik heb je adres gevonden bij "contact me", en onder Places bij "my home garden".)
Erg mooie site, erg rustig van opbouw maar vooral schitterend fotowerk. Daar gaat het tenslotte om. Het is inderdaad jammer dat bepaalde foto's wat erg klein uitvallen. (Daar is misschien nog wat aan te doen.)
Voor de rest ga zo door.
Succes,
Mooie site hoor!
Leuk gedaan met je foto's van "travel"
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
------------------------------------------- Girly
-------------------------- Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D --------------------------
Bedankt voor de reacties. De tip om mijn adres niet te tonen uit veiligheids overwegingen is inmiddels reeds aangepast (thx black bandit,je doet je nickname wel geen eer aan ). Dat sommige foto's erg klein uitvallen is misschien wel waar. Ook dat ga ik spoedig proberen te verbeteren. Iedereen nog veel foto plezier en je mag mij altijd contacteren om ervaringen uit te wisselen.
Groetjes,
Ronny
De grootte van de fotos is een beetje het moeilijkste op een website. Doordat nog de meeste mensen met een 17 inch op 1024x768 kijken. Kun je de foto niet zo groot maken als je wilt, doordat dat dan gescrolled moet worden om de foto te bekijken. Als men de fotos dus vriendelijk maakt voor een 1024x768 beeld. Dan krijg je kleinere fotos op een scherm met hogere resolutie !
Ik heb je site bekeken, en vind dat je prachtig werk heb geleverd. Vooral travel vind ik leuk verzonnen, en ook de fotos die op je ste zijn spreken voor zich
Knappe site met overzichtelijk opbouw en mooie foto's. Wat ik jammer vind, allé op mijn scherm toch, om de volgende foto te zien ik telkens 2 x moet scrollen om aan de pijltjes te geraken en bij een klik op de slide-show start hij altijd met dezelfde foto en niet met de foto's van de map waar ik toen opstond en die ik wil zien.
Comment