Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag even jullie mening

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Graag even jullie mening

    Foto's worden enkel gebruikt in hun tijdschriften.Misschien zijn mijn foto's niet goed genoeg om geld aan te geven,maar ik word dit jaar 64 jaar,eigenlijk hoef ik mij niet zonodig meer te bewijzen.Die tijd is allang voorbij.

    Comment


    • #17
      Re: Graag even jullie mening

      En nog iets,ik fotografeer hetgeen ik graag zie en graag fotografeer en niet hetgeen iemand anders graag ziet.Ik heb wel een diploma fotokunst(via avondschool),maar heb dit nooit gebruikt.Ik ben volledig hobby fotograaf.Maar ik vind het soms wel leuk om mee te doen aan fotowedstrijden.Ieder zijn hobby.

      Comment


      • #18
        Re: Graag even jullie mening

        Tuurlijk! Keep going!

        Af en toe een beetje erkenning is zeker leuk.

        Comment


        • #19
          Re: Graag even jullie mening

          Oorspronkelijk geplaatst door jozef13 Bekijk bericht
          Foto's worden enkel gebruikt in hun tijdschriften.Misschien zijn mijn foto's niet goed genoeg om geld aan te geven,maar ik word dit jaar 64 jaar,eigenlijk hoef ik mij niet zonodig meer te bewijzen.Die tijd is allang voorbij.
          Als je jezelf niet hoeft te bewijzen, waarom dan toestemming geven ? Voor niks gaat de zon op.
          Als je dit toch toestaat dan voel ik het eerder aan dat je wel iets wil bewijzen met een publicatie, ook al is die gratis.

          De spijtige tendens van heden, maar gelukkig weten echte klanten met budget en eerlijke bedrijfspolitiek nog altijd de waarde te kennen van echte kwaliteit.

          Dus wat mij betreft een foute beslissing, maar het is jou keuze...
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #20
            Re: Graag even jullie mening

            Waarmee u blijkbaar wil sugereren dat mijn foto's van geen kwaliteit zijn.

            Comment


            • #21
              Re: Graag even jullie mening

              Natuurpunt...is dat geen non-profit die zich inzet voor de goede zaak. Ik geef al mijn beelden gratis weg aan studenten, bloggers, vzw en liefdadigheidsinstellingen. Voor diezelfde beelden wordt ook betaald door commerciele organisties.
              Ik ben ervan overtuigd dat de beelden van fotografen veel meer zorg, tijd en kunde ten toon spreiden dan mijn gratis fotos. Dus de stelling dat werk van professionelen wordt afgenomen vind ik voor een groot deel onjuist
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #22
                Re: Graag even jullie mening

                Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
                De rest gaat met niets naar huis (integendeel, ze hebben tijd verloren). Als je naar de winkel gaat dan ga je toch ook niet proeven van al hun appels alvorens enkel de beste mee naar huis te nemen.
                Als architect ook, denk een kwaal van alle 'creatieve' beroepen. Vaak bij offertes speelt dan een enorme subjectieve beoordeling van de ingediende voorstellen.

                Comment


                • #23
                  Re: Graag even jullie mening

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                  Als architect ook, denk een kwaal van alle 'creatieve' beroepen. Vaak bij offertes speelt dan een enorme subjectieve beoordeling van de ingediende voorstellen.
                  Het is geen kwaal en dit geldt niet alleen voor creatieve beroepen.
                  Architecten moeten soms ook een ontwerp maken, wordt het niet aanvaard of goedgekeurd dan hebben ze inderdaad hun werk voor niks gedaan.
                  Maar aannemers zitten ook dagdagelijks prijsoffertes uit te rekenen en er gaat er uiteindelijk ook slechts ééntje mogen bouwen.
                  Wanneer je als particulier bij een drie/viertal bedrijven een prijsofferte vraagt, dan ga je ook slechts aan ééntje de werken toewijzen toch.
                  Dus dit een kwaal noemen zou ik niet doen, het is gewoon afhankelijk van de sector waarin je werkt, en daar is het een gewoonte, ttz. je weet dat vooraf wanneer je er aan begint.

                  Comment

                  Working...
                  X