Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar digi. foto's laten afdrukken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Je moet eens kijken bij www.fujiprint.be ze hebben een nieuwe web-site, je kan er nu ook posters on-line bestellen.

Groetjes Ronny

Comment

Ik heb al foto's naar het kruidvat laten doen en die waren zeer goed, afgedrukt op Agfa prestige digital papier... en goedkoop

Mvg
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Originally posted by Ronny
        Je moet eens kijken bij www.fujiprint.be ze hebben een nieuwe web-site, je kan er nu ook posters on-line bestellen.

Groetjes Ronny
        Alleen voor Windows-gebruikers blijkbaar.....niet echt goed over nagedacht blijkbaar
        ***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

Doorsturen en laten printen kun je ook rechtstreeks bij Agfa laten doen.

http://www.agfanet.com/en/ips/

Comment

Re: waar digi. foto's laten afdrukken

Hallo allemaal!
            Ik heb van een aantal labo's profielen opgemaakt, nadat ik vastgesteld had dat het laten afdrukken van digi-foto's toch een beetje onvoorspelbaar was.
            Met de profielen lukt het veel beter, nu krijg ik tenminste op mijn afdruk wat ik thuis op mijn scherm gezien heb.
            Je mag de (voorlopig) beschikbare profielen GRATIS afhalen op mijn site: www.marc-en-ciel.be

Groetjes
            aan mijn kleurbeheer mag je twijfelen, maar mijn pizza's zijn niet te evenaren!
            grtz
            marc-en-ciel

Comment

Re: waar digi. foto's laten afdrukken

Er zou gewoon iemand moeten zijn die ze eens allemaal test Of toch enkele

Stuur telkens 5x dezelfde foto's. Zou een mooi review opleveren
              Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Working...
              X