Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen op Francorchamps

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Vergeet je oordopjes niet, want anders kan je geen foto's maken. Dat gaat niet goed als je je vingers nodig hebt om je oren dicht te houden .
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #17
      Re: Fotograferen op Francorchamps

      ik ga ook naar spa met gratis kaarten. met bronzen kaarten kosten toch even 135€ de stuk

      ik heb ook nog geen ervaring met snelle beelden vast leggen.

      ik zet mijn camera op een stand voor snel bewegende beelden, en ik probeer de handmatige stand. ik begin denk ik op f4.6 en een sluitertijd van 500. vanaf daar ga ik een beetje proberen en bijstellen.

      verder zal ik ook de burstmode gebruiken. bedoelen jullie daar de pannenfuncktie mee?
      FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
      Canon EOS600d

      Comment


      • #18
        Re: Fotograferen op Francorchamps

        Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox
        Onlangs zijn we naar de 24 uren geweest, en ik moet zeggen dat we gevloekt hebben op de omheiningen die werkelijk OVERAL staan.
        Beste plaats voor ons was aan de buitenkant van het circuit, net voor ze de scherpe bocht voor het rechte stuk aan de finish ingaan.
        Daar sta je hoger, en kan je in 2 richtingen werken, met lichte tele hoe ze naar je toe komen en met +300mm heb je nog een mooi zijaanzicht als ze net uit die scherpe bocht komen.
        Verder aan diezelfde kant heb je ook een mooi zicht op de chicane, maar 300mm was zelfs niet voldoende...
        Ben daar ook geweest maar de plaats die je beschrijft was voor ons niet toegankelijk ? Enkel voor mensen met een nog specialer pasje ?

        @BlackBandit : klopt - dat is een goeie raad die ik voor volgende keer onthou na het aan de lijve ondervonden te hebben
        Last edited by nightowl; 27 augustus 2004, 14:53.
        Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

        Comment


        • #19
          Re: Fotograferen op Francorchamps

          nu, tijdens de F1 kan je niet zomaar overal rondwandelen.

          Best eens gaan tijdens een andere, liefst duurrace, 2-24u zodat je rond het circuit kan wandelen.

          Er zijn zeer mooie plaatsen.

          Boven op de radillion, busstop, ....

          Veel succes, maar ik denk dat het fotografisch niet makkelijk zal zijn.

          Oordopjes zijn zeker een must als je onder die ijzeren tribune zit. Echt niet normaal, zoveel lawaai maken die F1's.

          Veel plezier
          Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

          http://www.peter-mia.be

          Comment


          • #20
            Re: Fotograferen op Francorchamps

            Pillip morris stuurt je een uitnodiging.
            ik zou die nooit aanvaarden van producenten die moordproducten maken ( tabak )
            Dit is nu eerlijk mijn gedacht zie.

            dromer

            Comment


            • #21
              Re: Fotograferen op Francorchamps

              Oorspronkelijk geplaatst door dromer
              Pillip morris stuurt je een uitnodiging.
              ik zou die nooit aanvaarden van producenten die moordproducten maken ( tabak )
              Dit is nu eerlijk mijn gedacht zie.

              dromer

              Iedereen is vrij te roken of niet zolang het me niet stoort, en ik zou zo'n uitnodiging zeker niet weigeren!



              grtx
              http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

              Comment


              • #22
                Re: Fotograferen op Francorchamps

                Oorspronkelijk geplaatst door dromer
                Pillip morris stuurt je een uitnodiging.
                ik zou die nooit aanvaarden van producenten die moordproducten maken ( tabak )
                Dit is nu eerlijk mijn gedacht zie.

                dromer
                Mij mogen ze die gerust sturen, en ik zal die met plezier aannemen Ook al rook ik zelf ook niet...

                Zonder vervelend te willen doen, maar dan moet je sowieso al niet gaan, want heel die toestand is gesponsord door tabak... Maar dan moet je ook alles mijden waar alcohol gegeven wordt...
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #23
                  Re: Fotograferen op Francorchamps

                  Zelf al rook je niet, passief rook je altijd mee, en dat heeft mij bijna het leven gekost.
                  en dat men nu nog publiciteit mag maken om enkele voertuigen te zien vliegen, ik kan er niet bij.
                  En wat alcohol betreft, wat heeft dat met roken te maken , ik ben nog niet ziek geworden van een ander zijn drankgebruik .
                  Nee, de slechtste beslissing die de regering kon maken, is terug publicteit toelaten voor één enkele organisatie, en als je kijkt in sommige andere landen waar het verboden is, blijft het volk nog komen .
                  Neen, ik kan er niet bij .

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fotograferen op Francorchamps

                    Oorspronkelijk geplaatst door dromer
                    En wat alcohol betreft, wat heeft dat met roken te maken , ik ben nog niet ziek geworden van een ander zijn drankgebruik .
                    Nee, de slechtste beslissing die de regering kon maken, is terug publicteit toelaten voor één enkele organisatie, en als je kijkt in sommige andere landen waar het verboden is, blijft het volk nog komen .
                    Neen, ik kan er niet bij .
                    Wacht dan maar eens tot je door eentje aangereden wordt

                    De macht van het geld lost heel veel op. Een 4-tal jaar geleden was de opbrangst voor de streek rond Francorchamps 4 miljard oude Belgische frankskes!! En dat voor 3 dagen F1 op Francorchamps...

                    En of je er nu wel of geen reclame voor maakt, er zal altijd gerookt worden. Kijk maar naar de cijfers van het rookgedrag bij jongeren. Zijn nu weer gestegen ook al is de helft van het pakske bedekt met de boodschap dat roken dodelijk is...
                    Zoals ik al zei, roken is maar 1 van die verslavingen die gedoogd worden... Het is waarschijnlijk wel diegene met de meeste "collateral damage" (engels term is niet helemaal terecht, maar ik vind 'em hier wel passen)...
                    Canon 10D, glass, flashes & extra's
                    Fuji S602Z & extra's
                    www.CooMa.be BD0176BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Fotograferen op Francorchamps

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
                      Vergeet je oordopjes niet, want anders kan je geen foto's maken. Dat gaat niet goed als je je vingers nodig hebt om je oren dicht te houden .
                      oordopjes op een formule1 wedstrijd?
                      zet jij ook een blinddoek op als je naar de bioscoop gaat ?
                      ik zou de schandalige inkomprijs betalen om het enkel te horen.

                      groetjes yves

                      Comment


                      • #26
                        Re: Fotograferen op Francorchamps

                        da's geen lawaai...da's MUZIEK

                        ps Schumi rulezzzz
                        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                        Comment

                        Working...
                        X