Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leden & gasten - bekeken & reacties

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    U begrijpt het duidelijk niet goed. Bijna al uw reacties zijn echter een schreeuw om aandacht ipv een ter zake doende reactie die iets bijbrengt aan het topic.
    Blijf maar bij uw statistiekjes dat gaat u nog het best (of is het minst slecht) af.
    Man man man... Ben jij het nu net niet die altijd klaagt dat men op de man speelt?

Jos maakt trouwens een perfecte analyse van het forumgedrag.
    Heel wat mensen hunkeren nu eenmaal naar die ene "like" op facebook, of dat ene compliment op een forum. Ook al is het maar anoniem en niet veel waard. Dat is nu eenmaal de realiteit, en eerlijk: daar is niets mis mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
      Kortom: je hebt een oordeel maar je zit niet op Facebook, je weet enkel van anderen welke bull**** er op te zien is van een groot deel idioten.
      Echter, er is ook een groep mensen mét niveau, die er fantastische dingen delen, meerwaardezoekers.

Je schrijft: "ik heb er niets verloren of te zoeken"... niemand heeft er initieel iets verloren. Net als niemand hier op dit forum iets verloren had alvorens ze zich geregistreerd hadden en hier iets hebben laten slingeren...
      Ik ben toch niet alleen me dunkt .

"Op Facebook worden er alleen maar positieve dingen geschreven en duimpjes uitgedeeld, ook al is de opname van mindere of zelfs slechte kwalitiet ;-)

grts
      Sieg"

En wanneer ik bovendien regelmatig hoor "Ik heb gezien op FB dat X een nieuwe koelkast gekocht heeft"
      Of "Ik heb het gelezen op FB dat jullie nieuw keukenblad geleverd is"
      Of "Ik heb hetzien op FB dat jullie xxxxxx haar of zijn eerste melktandje kwijt is"

... dan weet ik al genoeg.

En wie bepaalt er of iemand toegelaten wordt tot een groepje en dus voldoende niveau heeft en/of een meerwaardezoeker is ???
      Last edited by Guest17; 5 februari 2016, 17:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        Man man man... Ben jij het nu net niet die altijd klaagt dat men op de man speelt?

Jos maakt trouwens een perfecte analyse van het forumgedrag.
        Heel wat mensen hunkeren nu eenmaal naar die ene "like" op facebook, of dat ene compliment op een forum. Ook al is het maar anoniem en niet veel waard. Dat is nu eenmaal de realiteit, en eerlijk: daar is niets mis mee.
        U moet kijken wat diezelfde net daarvoor schreef.
        En het klopt inderdaad, wanneer ik op de man speel, dan kan U er niet naast kijken.
        Ik doe het niet op een omfloerste manier zoals zo velen wel doen .

Of schreeuwt U nu ook omdat uw foto, in uw ogen, te weinig reacties kreeg ?
        Moet wel een soort frustratie achter zitten, want waarom wordt er anders een reactie die dateert van 18 januari terug naar boven gehaald .
        Wees echter tevreden met weinig reacties op een foto, is wellicht een teken dat hij quasi perfect is niet.
        Last edited by Guest17; 5 februari 2016, 18:07.

Comment

Daar geef je het net aan, groepen, dus moet men waarschijnlijk toegelaten worden of aanvaard worden in één of andere groep....
          Dus niks beter dan hier, misschien nog wel slechter, omdat wanneer je teveel negatieve kritieken aanbrengt je uit de groep gezet of zo...omdat ze (zoals Sieg het aangeeft) liever alleen maar duimpjes krijgen.
          Ik ga toch mijn mening over FB niet bijstellen hoor.
          Ik ben er niet en ik blijf er weg ook .
          Alleen al om het feit dat ik soms hoor van anderen wat daar allemaal op gepost wordt ...
          Beter of slechter bestaat mijn inziens niet, wel anders.
          Facebook is net hetzelfde als een forum, maar dan sneller, directer.
          Misschien zelfs agressiever, maar ook oppervlakkiger.
          Discussies kunnen er evengoed gevoerd worden en ik heb er al menig vehitte gevallen zien passeren.
          Uit de groep gezet worden...dat kan hier evengoed.
          Dat je de laatste nieuwe frigo gekocht hebt...ik meen dat er hier op het forum net zo'n draadje is waar je dat kan neerpennen, nietwaar

Hier kan je ook een hoop onzin lezen, net als daar.
          En zo kan je daar dus ook die onzin blokkeren, net als hier.

Ik ben geen voor-of tegenstander van fb of forums, elk heeft zijn eigen nut, op zijn manier.
          En het is ook mijn bedoeling niet om je mening te doen herzien.
          Ik wil gewoon even je oogkleppen een tikkeltje opzij schuiven, zodat je je een werkelijk beeld kan vormen van wat er is, dan alleen hetgene dat je wilt zien.
          Groetjes,
          Dominic

Comment

En wanneer ik bovendien regelmatig hoor "Ik heb gezien op FB dat X een nieuwe koelkast gekocht heeft"
            Of "Ik heb het gelezen op FB dat jullie nieuw keukenblad geleverd is"
            Of "Ik heb hetzien op FB dat jullie xxxxxx haar of zijn eerste melktandje kwijt is"

... dan weet ik al genoeg.
            Dat zegt enkel iets over die mensen die zulke zaken posten, en/of die zulke zaken lezen.

Mensen die enkel zo'n onzin op FB plaatsen hoef je niet in je contacten op te nemen. En als je ze er toch noodgedwongen (vb als familie) in hebt staan, dan kan je altijd aanduiden: "geen berichten van persoon X meer tonen", en je bent van die onzin vanaf.

Je kan ook mensen aanduiden waarvan de berichten prioriteit moeten krijgen, ergens in je voorkeuren.

Wanneer je lid bent van nieuwsgroepen over je favoriete hobbies of interesses, kom je enkel de door jou gepersonaliseerde berichten tegen. Jij kiest immers wat je ziet.

Comment

Working...
            X