Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leden & gasten - bekeken & reacties

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Leden & gasten - bekeken & reacties

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Als ik het goed begrijp is de vraag: "Waarom komt op BD zoveel volk kijken dat niet geregistreerd is en bijgevolg mijn ijdelheid niet kan strelen?"

Tja ...
    U begrijpt het duidelijk niet goed. Bijna al uw reacties zijn echter een schreeuw om aandacht ipv een ter zake doende reactie die iets bijbrengt aan het topic.
    Blijf maar bij uw statistiekjes dat gaat u nog het best (of is het minst slecht) af.

Comment

Schermafdruk dinsdag 02-02-2016 omstreeks 13:00 h.

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

En deze topic heeft intussen 540 views waarvan exact 100 ingeschreven (en ingelogde) leden.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Eerste keer dat ik kom kijken denk ik ...
          Is inderdaad een totaal vertekend beeld en wat U voorstelt is wel een goed idee.

Trouwens eigenlijk nog een opmerking, er bestaan fora waarbij de laatst geplaatste opname bovenaan blijft staan en niet de laatste reactie.
          Zou ook wel een goed idee zijn lijkt me, dan zakt een topic niet naar onderen omdat personen op hun eigen topic reageren

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Wat Sieg voorstelt is zeker geen slecht idee.
            Wanneer er nu na een tijdje geen reactie komt op een foto (en dit kan allerhande redenen hebben) dan schrijft men vlug "Niemand ?" of "Blijkbaar geen goeie" enz... en het topic staat weer vooraan.
            Ook het veelvuldig bedanken is zo iets.
            Bij dit alles wordt inderdaad het eigen topic terug naar boven gehaald en worden de andere terug naar beneden geduwd.
            Daarom heb ik al meermaals voorgesteld te bedanken voor de reacties op een vorig topic, in een nieuw topic. Dan haal je het oude niet nodeloos naar boven.

Wanneer je echter wil reageren op één of andere reactie en/of vraag, dan kan het natuurlijk moeilijk anders.
            In geval van een vaste plaats, is het weer moeilijk voor de vraagsteller om te zien of hij/zij een antwoord gekregen heeft op de reactie/vraag.

Het is ben blijft moeilijk hé.
            Last edited by Guest17; 2 februari 2016, 17:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              .... Wanneer je echter wil reageren op één of andere reactie en/of vraag, dan kan het natuurlijk moeilijk anders.
              In geval van een vaste plaats, is het weer moeilijk voor de vraagsteller om te zien of hij/zij een antwoord gekregen heeft op de reactie/vraag.

Het is ben blijft moeilijk hé.
              Inderdaad daar heb je ook een punt
              Is inderdaad moeilijk ...

grts
              Sieg

Comment

Je kan je toch abonneren op een topic ?

Krijg je dan niet telkens een berichtje dat er iemand iets heeft gepost ?

Laat maar gewoon staan hoeveel maal iets bekeken is, ongeacht wie. Bijna alle fora worden drukker bezocht, gelezen, ondezocht, ... dan er aktief wordt deelgenomen.

Beste bewijs dat een forum meerwaarde heeft.

Net zoals in het echte leven waar er meer luisteraars dan sprekers zijn.

Als men natuurlijk de ' happy few ' wil gaan uitselecteren ... tja, dan wordt een forum een bruine kroeg met dito toog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
                  Je kan je toch abonneren op een topic ?

Krijg je dan niet telkens een berichtje dat er iemand iets heeft gepost ? ...
                  Inderdaad: je kunt je abonneren, en dan kun je kiezen tussen een berichtje krijgen (kun je doen als je niet veel post), of niet. Ik begin altijd via Gebruiksinstellingen (rechtsboven)

en dan zie ik onmiddellijk welke topics waarin ik participeer (en dus een abo heb) actief zijn (=dus reacties hebben die ik nog niet gelezen heb): Nieuwe discussies met abonnement:

Maar ik krijg zeker geen berichtje voor elke actieve topic waarop ik geabonneerd ben, omdat ik het zo ingesteld heb; zou veel te veel berichtjes krijgen.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Wat maakt het uit hoeveel mensen er naar gekeken hebben en of deze geregistreerd zijn of niet. Als je na een paar dagen nog geen respons gehad hebt kan je idd er even om vragen. Als je instant reactie wil post je best op facebook .
                    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
                      Wat maakt het uit hoeveel mensen er naar gekeken hebben en of deze geregistreerd zijn of niet. Als je na een paar dagen nog geen respons gehad hebt kan je idd er even om vragen. Als je instant reactie wil post je best op facebook .
                      Op Facebook worden er alleen maar positieve dingen geschreven en duimpjes uitgedeeld, ook al is de opname van mindere of zelfs slechte kwalitiet ;-)

grts
                      Sieg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                        Op Facebook worden er alleen maar positieve dingen geschreven en duimpjes uitgedeeld, ook al is de opname van mindere of zelfs slechte kwalitiet ;-)

grts
                        Sieg
                        Dat is hier niet anders hoor. :-) Dat is overal zo, gewoon de juiste bril opzetten om die commentaren te lezen. ;-)
                        ...leeg...

Comment

Tsja, wie zet er nu op FB foto's ter beoordeling !?!?!
                          Is toch geen fotoforum bij mijn weten ?
                          Is dat niet meer om te tonen welke nieuwe koelkast je gekocht hebt, of om te laten weten wat je gisterenavond gegeten hebt... of nog andere interessante zaken ?
                          Alhoewel ik het niet zeker weet, want ik 'zit' niet op FB, heb daar niks verloren of te zoeken.

Comment

Is dat niet meer om te tonen welke nieuwe koelkast je gekocht hebt, of om te laten weten wat je gisterenavond gegeten hebt... of nog andere interessante zaken ?
                            Alhoewel ik het niet zeker weet, want ik 'zit' niet op FB, heb daar niks verloren of te zoeken.
                            Je zou ervan verschieten hoeveel fotografie gerelateerde groepen er op fb zitten.
                            Facebook kan zeker dienst doen om je foto's te tonen.
                            Ik denk dat je op die manier op fb ook sneller wat 'naambekendheid' krijgt omdat je foto een veel groter publiek bereikt.
                            Voor een deftige beoordeling zit je daar wel op het verkeerde adres, daar geef ik je gelijk in.
                            Groetjes,
                            Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                              Je zou ervan verschieten hoeveel fotografie gerelateerde groepen er op fb zitten.
                              Facebook kan zeker dienst doen om je foto's te tonen.
                              Ik denk dat je op die manier op fb ook sneller wat 'naambekendheid' krijgt omdat je foto een veel groter publiek bereikt.
                              Voor een deftige beoordeling zit je daar wel op het verkeerde adres, daar geef ik je gelijk in.
                              Daar geef je het net aan, groepen, dus moet men waarschijnlijk toegelaten worden of aanvaard worden in één of andere groep....
                              Dus niks beter dan hier, misschien nog wel slechter, omdat wanneer je teveel negatieve kritieken aanbrengt je uit de groep gezet of zo...omdat ze (zoals Sieg het aangeeft) liever alleen maar duimpjes krijgen.
                              Ik ga toch mijn mening over FB niet bijstellen hoor.
                              Ik ben er niet en ik blijf er weg ook .
                              Alleen al om het feit dat ik soms hoor van anderen wat daar allemaal op gepost wordt ...
                              Last edited by Guest17; 3 februari 2016, 14:06.

Comment

Ik ga toch mijn mening over FB niet bijstellen hoor.
                                Ik ben er niet en ik blijf er weg ook .
                                Alleen al om het feit dat ik soms hoor van anderen wat daar allemaal op gepost wordt ...
                                Kortom: je hebt een oordeel maar je zit niet op Facebook, je weet enkel van anderen welke bull**** er op te zien is van een groot deel idioten.
                                Echter, er is ook een groep mensen mét niveau, die er fantastische dingen delen, meerwaardezoekers.

Je schrijft: "ik heb er niets verloren of te zoeken"... niemand heeft er initieel iets verloren. Net als niemand hier op dit forum iets verloren had alvorens ze zich geregistreerd hadden en hier iets hebben laten slingeren...

Comment

Working...
                                X