Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograaf gezocht: modeproject

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: fotograaf gezocht: modeproject

    Je weet toch dat ik de priveberichten hier kan quoten.....
    Maar goed, verder maak ik hier geen woorden aan vuil. Nogmaals succes ermee.

    Comment


    • #17
      Re: fotograaf gezocht: modeproject

      Tommie, ook gratis was het plots niet meer goed, wou je zelfs komen oppikken, mijn enigste vraag was om mijn portfolio te kunnen aanvullen.
      Als geen TFP wil dan ga je gewoon veel moeten betalen.
      ...leeg...

      Comment


      • #18
        Re: fotograaf gezocht: modeproject

        Oorspronkelijk geplaatst door tommie007 Bekijk bericht
        Ik ben op zoek naar iemand die me voor school wil helpen. Een fotograaf die menselijk is en me gratis wil helpen. Jullie zijn duidelijk allemaal geldwolven. Als je iemand bent die het alleen maar voor het geld doet wat staan jullie dan te reageren hier. Reageer op de mensen die wel willen betalen. Ik vraag gewoon iemand die me uit de nood kan helpen. Elk tegenargument is onterecht. Jullie doen het voor het geld en niet voor de passie voor fotografie gelukkig heb ik wel berichten van mensen die me willen helpen en zo kan ik toch een mooi schoolproject creeeren. Lol zielig gewoon, om mee te lachen
        Dit noemen ze nu eens een foute instelling en een houding waar je na schooltijd veel deuren zal mee zien dichtgaan voor je neus.
        Mensen uitmaken voor geldwolven is alles behalve done.
        De mensen die een kleine vergoeding hebben voorgesteld willen je helpen maar willen uiteraard niet alleen opdraaien voor de kosten.
        Verder is het in de wereld van de fotografie en zeker in de amateurwereld van mensen die echt wel graag fotograferen en houden van hun hobby, het heel normaal dat zij ook de foto's gebruiken. De foto's zijn namelijk HUN EIGENDOM en niet die van jou !!!

        Zelf heb ik niet gereageerd op je bericht ook niet in PM, want ik leef van mijn fotografie en een hele dag werk + kosten + nabewerking + afkopen van auteursrechten + alles afleveren in digitaal formaat (want je leest het goed, dit is echt hoeveel jij vraagt hé, da's dus echt niet min) dan zit je gauw met een prijskaartje van enkele duizenden euro's.

        Dus aub wat meer respect voor deze mensen en vooral voor hun hobby en ons mooie beroep, want ja het is een beroep.
        Maar als je later werk zoekt en je wil voor mij gratis en voor niks komen werken mag je altijd je CV opsturen, en dat is niet om te lachen en allesbehalve zielig.
        "Lol" is trouwens passé, net gehoord van mijn dochters
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

        Comment


        • #19
          Re: fotograaf gezocht: modeproject

          Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
          Dit noemen ze nu eens een foute instelling en een houding waar je na schooltijd veel deuren zal mee zien dichtgaan voor je neus.
          Mensen uitmaken voor geldwolven is alles behalve done.
          De mensen die een kleine vergoeding hebben voorgesteld willen je helpen maar willen uiteraard niet alleen opdraaien voor de kosten.
          Verder is het in de wereld van de fotografie en zeker in de amateurwereld van mensen die echt wel graag fotograferen en houden van hun hobby, het heel normaal dat zij ook de foto's gebruiken. De foto's zijn namelijk HUN EIGENDOM en niet die van jou !!!

          Zelf heb ik niet gereageerd op je bericht ook niet in PM, want ik leef van mijn fotografie en een hele dag werk + kosten + nabewerking + afkopen van auteursrechten + alles afleveren in digitaal formaat (want je leest het goed, dit is echt hoeveel jij vraagt hé, da's dus echt niet min) dan zit je gauw met een prijskaartje van enkele duizenden euro's.

          Dus aub wat meer respect voor deze mensen en vooral voor hun hobby en ons mooie beroep, want ja het is een beroep.
          Maar als je later werk zoekt en je wil voor mij gratis en voor niks komen werken mag je altijd je CV opsturen, en dat is niet om te lachen en allesbehalve zielig.
          "Lol" is trouwens passé, net gehoord van mijn dochters
          Bedankt Pete, zelfde houding maar beter omschreven, iets doet mij aan 'bloedzuiger' denken.
          'Menselijk' is voor tommie007 blijkbaar een synoniem van 'sponsor'.
          ...leeg...

          Comment


          • #20
            Re: fotograaf gezocht: modeproject

            Oorspronkelijk geplaatst door tommie007 Bekijk bericht
            ...Jullie doen het voor het geld en niet voor de passie voor fotografie gelukkig heb ik wel berichten van mensen die me willen helpen en zo kan ik toch een mooi schoolproject creeeren. Lol zielig gewoon, om mee te lachen
            Jammer dat je er zo over denkt Tommie.

            Geld is een ruilmiddel om waardering uit te drukken van een prestatie. Wat jij vraagt is gratis werken zonder tegenprestatie en dat is behoorlijk lame.

            De bakker bij jou om de hoek doet zijn werk met volle passie. Maar zijn vrouwtje wil ook een nieuw kleedje, de kinderen voeden en met de auto naar school brengen, huisje afbetalen,...
            Om nog niet te spreken van zijn duur materieel, bakkerij, grondstoffen, verzekeringen, huur, afschrijvingen,...
            Je zal zijn brood echt niet gratis krijgen.

            Gisteren nog eens gezocht voor jou naar de "gratis fotograaf" uit antwerpen als ik me niet vergis.
            Je ziet aan zijn website dat het een behoorlijk succes is http://www.gratisfotograaf.be/index.php?p=about_nl

            Het probleem is niet zozeer dat wij enige compensatie vragen voor de kosten, het werk zou al gratis zijn, het probleem is dat jij geen nette waardering er tegenover wil plaatsen.
            Is een beetje jammer dat je het zo ziet.

            Comment

            Working...
            X