Ik heb vrijdag foto's genomen van een processie die hier door de straten liep. Een tiental foto's van dat evenement heb ik op een facebooksite gepost waar vanalles wordt aangekondigd en allerlei foto's worden gepost over de gemeente. Veel mensen doet dat en tot nu vond iedereen dat leuk om nadien de foto's te herbekijken. Vandaag krijg ik echter een mail die wil dat 1 foto waar haar 'minderjarig!' dochtertje opstaat verwijder
even letterlijk: "ik zou het dan ook op prijs stellen dat u de foto van mijn dochter verwijderd aangezien u geen toestemming daarvoor hebt gevraacht en ik niet weet wie deze allemaal te zien krijgt via u vrienden.mijn dochter is namelijk nogminderjarig en ik wil niet dat zij door iedereen bekeken word. de foto's die ik geplaatst heb kunnen enkel bekeken worden door onze gezamelijke goede vrienden deze staan niet openbaar. "
Ik zal die foto wel verwijderen en als ik later de foto's op mijn site zet zal ik die kinderen er wel afknippen, maar ik vraag me af dat ik daar eigenlijk wel moet op ingaan? Ze is samen met een aantal andere kinderen speciaal
gekleed om in de optocht naast de enige wagen mee te lopen. Op die wagen staat een beeldje dat de reden is van deze processie. De kans is ook groot als er een foto van in de krant verschijnt dat het een is van die wagen met haar dochter ernaast.
Maar als je niet wil dat je dochter gefotografeerd wordt laat je ze toch niet aan zoiets meedoenen 't strafste van al, ze zet dan zelf foto's op Facebook.
Weet iemand wat hier de exacte regels over zijn
even letterlijk: "ik zou het dan ook op prijs stellen dat u de foto van mijn dochter verwijderd aangezien u geen toestemming daarvoor hebt gevraacht en ik niet weet wie deze allemaal te zien krijgt via u vrienden.mijn dochter is namelijk nogminderjarig en ik wil niet dat zij door iedereen bekeken word. de foto's die ik geplaatst heb kunnen enkel bekeken worden door onze gezamelijke goede vrienden deze staan niet openbaar. "
Ik zal die foto wel verwijderen en als ik later de foto's op mijn site zet zal ik die kinderen er wel afknippen, maar ik vraag me af dat ik daar eigenlijk wel moet op ingaan? Ze is samen met een aantal andere kinderen speciaal
![Confused](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/confused_18x21.png)
Maar als je niet wil dat je dochter gefotografeerd wordt laat je ze toch niet aan zoiets meedoenen 't strafste van al, ze zet dan zelf foto's op Facebook.
Weet iemand wat hier de exacte regels over zijn
Comment