Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Our Photography online training courses from LinkedIn Learning (formerly Lynda.com) provide you with the skills you need, from the fundamentals to advanced tips. Browse our wide selection of Photography classes to find exactly what you’re looking for.
Our Photography online training courses from LinkedIn Learning (formerly Lynda.com) provide you with the skills you need, from the fundamentals to advanced tips. Browse our wide selection of Photography classes to find exactly what you’re looking for.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Re: On line cursus fotografie met Video begeleiding
Lynda heeft een goeie reputatie. In de tijd dat ik Photoshop CS3 kocht, kreeg ik één maand gratis abonnement. Ik heb er toch heel wat van opgestoken. Maar er zijn cursussen/tutorials legio op het web, het is dus een beetje je weg zoeken. Maar voor echt gestructureerd onderwijs is Lynda zeker aan te bevelen. Kost ook wel wat, net zoals de cursussen van Scott Kelby: http://kelbyone.com
Comment